Sista dagen!

Japp!
Sista jobbardagen för denna vecka! =)
Nu är jag ledig i 5 dagar! *Tjohoo*
Trodde jag skulle jobba på måndag igen,
men det visa sig att jag inte ska jobba fönns på tisdag igen! Mohahaha!!!

Har vart en fruktansvärt seg dag på jobbet idag.
Timmarna fram till 13.00 gick fort som satan,
men därefter var det pest & pina! =P
Kändes väl så för att det va "sista dagen"
Men nu sitter jag här hemma! =)

Vakna imorse & upptäckte att Isac hade feber,
han kan ha lite morgonfeber ibland som går över,
men inte idag! *suck*
Tommy fick va hemma med honom idag,
så att jag kunde håva in storkovan! hahahaha!!!! ;)

Nej nu är det mat som vankas!
Tommy har donat till nån ny rätt!
Höres mer sen!

All my love to you all!

Kajsa & Annika! =)

Ok...
Annika & Kajsa...
Denna perfym är det!!!   =)



Gick inte att få större!!  =P
Länken jag prata om är denna:

http://www.nordicfeel.se/

Klicka bara på länken så kommer ni dit!

Ja, gott folk!
Annars så har det bara vart jobb sedan det senaste inlägget.
Har tyvärr inte så mycket mer att tillägga.   =)
Var en lugn dag på jobbet,
lite mer folk än vanligt...men inte så mycket mer.

Nu ska jag slänga mig i soffan,
mysa ner mig med en kopp te!  =)

All my love to you all!

taekwondo!

Jag erkänner!
Det första jag gjorde idag när jag klev utanför dörren, det va att drutta på arselet!! haha!!
Blev en sån där taekwondo move! hahaha!!!
Jaja, nu har ju ni fått det roliga för denna vecka! =)

Har precis lämnat barnen på dagis.
Jag börjar inte fönns 16.00,
men ska hinna med en del saker innan jobbet också!
Är bättre i örat idag!  =)
Vette fan vad det va som hände igår.
Hörseln är nedsatt fortfarande,
och det kommer bara att bli värre!  *suck*

Det va väll FAN va mycket snö det ska komma då!
Jag älskar snön, men det finns ju en hejd! haha
Hoppas det ligger kvar tills jul nu då!
Är lite småless på gröna jular!  =S
Här kommer lite kort!
Både på snön & ungarnas lucia! =)





Läre ju sätta in kort på goungarna! *love you*

Nej nu ska jag ta mitt kaffe och mysa ner mig i soffan,
slå på lite julmusik!  *mys*

Skriver mer ikväll!

All my love to you all!!


Vad sa du?!

Ja, idag bara smällde det till i örat på mig...gjorde ont utav bara FAAAAAAAAAAAAAAAN!!
Tror ni inte att jag har tappat hörseln på ena örat igen då?
Är så jäkla less på det här!
Har ont till & från.   =(
Har verkligen inte tid med det här.
På torsdag blir det till aqtt ringa farbror docktor igen!
Denna gång tänker jag inte ge mig.
Har fått svaret "Det är så vanligt", varje gångf jag har ringt! *suck*
Visst, kanske är vanligt att man får sämre hörsel när man är förkyld,
men inte DÖV!!
Det blir så jäkla jobbigt både för mig & andra.
Jag får verkligen anstränga mig för att höra,
tror fan jag snart kan läsa på läppar! haha!!
Blir heeeeeeeeeeeelt slut psykiskt efter en dag med dålig hörsel (när jag är bland folk)
Jaja, få se vad som händer...

Idag har jag jobbat.
Har jobbat mellan 10.30 - 18.00
Trodde jag skulle kunna gå hem tidigare,
men icke sa nicke!
Samma sak varje gång när jag ska göra något...
ALLA kommer & ska beställa!!  *suck*

Annika har kört hårt med mig idag!
Jäkla bitch!! hahaha!!!!   ;)
Närå, det har vart roligt som vanligt!   :)
vart bara jobbigt när det brast i örat... 
Imån börjar jag inte fönns 16.00,
skönt faktiskt! =P
Sen är det bara onsdagen kvar!!  =)

Ihelgen blir det till att köpa alla julklappar & julmat!
Vi ska ju fira julen hemma detta år (Som jag skrev tidigare)
Våra nära & kära kommer!  <3

Bella & Isac hade lucia på dagis idag!
Jag missa det, men Tommy var dit & filmade lite.   =)
Mina små söta!!  

Nä, nu är det verkligen dags för en dusch & slänga ungen i sängen! =)
Sedan blir det till att glotta lite på tv.

All my love to yoiu all!


Jobb, jobb...

Ja, idag har jag jobbat.
Vart en ganska stressig söndag! =(
Kändes som om att man kämpa skiten ur sig! *blaha*
Jobba från 10.30 - 17.45 , fast jag kom inte ifrån butiken fönns 18.30 ,
då Maisam var i butiken och stöka omkring sig! =P

Är heeeeeeeelt slut i huvet!
Har fett ont i både huvud & nacke.
Snorig & hostig är jag också,
men VÄGRAR fan att vara hemma.   =)
Har bara 3 dagar kvar, sen är jag långledig! =)

Imån blir det till att jobba 10.30 - 18.00
Ska jobba med Ankan, blir nog roligt! =)

Nä, orkar tyvärr inte skriva mer,
mitt huvud bara bultar!
Skriver mer imån!

All my love to you all!   <3
 

FAN!

Jora, visst fan glömde jag att ta tabletten i morse innan jag åkte till jobbet! *suck*
Jag är inte så bra på sånt där...   =P
Jag tänkte på att jag inte skulle glömma den precis innan jag skulle fara iväg,
men endå glömde jag den...jaja...

Har precis kommit hem ifrån jobbet.
Blev lite utdraget på slutet,
då vi läre slå in 357 mackor i kassan! (tog sin tid kan jag säga)
Blev lite fel, men ordnade till sig sen =)
Har stått och gjort mackor sen 09.00 imorse...en riktigt rolig utmaning var det! =)

Ja, imån blir det till att både öppna & stänga på jobbet.
Känns lite tungt efter en sån här dag lär jag säga.
men, men ....bara att jobba på!
Kolla på schemat,
såg att jag både missar min svärmors födelsedag, min mammas 55års dag och min dotters & sons lucia =(
Lite trökigt, men vad ska man göra?
Ett jobb är ett jobb! =)

Sitter här hemma ensam, ganska skönt lär jag säga.
Tommy och barnen är hos svärmor & firar henne.
Antar att det inte kommer att vara lugnt länge till! hehe...

Nä, nu ska jag trycka i mig lite mat...

All my love to you all!

YES!

Äntligen har vi fått gipsskivorna! =)
Nu är det bara till att börja så fort vi kan & har tid med övervåningen! =)
Har hittat en fondtapet som jag vill ha!
Jag vill inte ha den "så som den ska vara" utan jag vill ha ränderna vågrätt.
Skulle bli sååå snyggt! =)



Vad tror ni? 
Ska stå 2vita garderober mot den också,
så det kommer inte att bli för mycket med ränderna tror jag.

Ska knäppa för - efter bilder! =)

Ja, nu har hela skaran vart här!
Lotta, Alvin, Pappa, Mamma & såklart min älskade!
Blev fullthus.  hehe
Alltid lika trevligt när man bara går hemma! =)

Sitter & lyssnar på lite musik,
Ken Ring - Kelian! =) 

Nej nu ska jag börja med maten.
Vette fan vad jag ska göra iordning!
Hemmagjorda köttbullar i ugnen kanske?!
Det får det nog bli! =)

All my love to you all!

Dagens frulle!

Mmmm....Dagens frulle består av en apelsin & en smoothie.  *mumma*
Känner verkligen inget sug efter söta saker,
har t.om skippat socker i kaffet pga att det blir alldeles för sött! =)
Jag som ALDRIG har druckit kaffe utan socker! haha!
Det är ju ganska lätt att man springer & små äter när man bara är hemma,
men icke, inte denna gång! =)

Om 31 dagar ska jag prova mina jeans igen,
dom som jag inte kan ha! 
Tänkte jag skulle fortsätta med tabletterna i en månad till efter den här kuren! =)
Nu jäklar är jag på "G"

Nej nu kom Lotta & Alvin,
ska vara social.
Skriver nog mer ikväll!

All my love to you all!

Första tagen!

Japp! Nu har första tabletten blivit svald! =)



Var ganska stora att svälja, men det gled fint!! haha!!
Så här ser dom ut!



Tänkte inte gå ner många kilon, kilona skiter jag i, utan det är omkretsen!! =P
Jag har säkert 13-14 par jeans som jag inte kommer i efter förlossningen,
men nu jävlar!
Blir power walk så fort Tommy har kommit hem också! =)
Jag kan LOVA dig att man inte ens behöver röra sig med dessa tabletter! haha!
Hullet som blir över lär ju endå tränas bort! =)
Har precis mätt mig.
Ska inte ställa mig på någon våg!
Ska bara följa cm runt midjan! =)

Igår gjorde jag inte så mycket.
Hade inventeringen på jobbet.
Jobba mellan 07-15.00
Hade en rolig dag med Annika.
Den stackarn klämde fingret i linen! hahaha!!!  *sorry Annika*
Men det såg sååå roligt ut, minen som uppstod i ansiktet ditt! hihi!! *blåser*   =)
Lär ju från det ena till det andra sätta ut en jätte fin låt innan jag glömer det!

Beoncé - Ave Maria


Tycker hon gör den så bra!

Ja, idag blir det inte heller så mycket,
då jag är hemma med Isac & Bella.
Isac har ju som sagt var dubbelsidig öroninflamation!  =(
Han verkar inte ha så ont, men jag kan ju inte ha honom på dagis, då dom är ute dom större delarna av dagen!
Är sååå tråkigt att inte ha något att göra.
Lottas lillfisan är också sjuk! =(
Vet inte än om de är det dom misstänker än!    *krya på*

Har nyligen vart så duktig & damsugit! Boooooooooooooooooring!!
Jaja, saker som MÅSTE göras ivafall! 
Ska snart ta reda på diskmaskin!
Imån kommer ÄNTLIGEN gipsskivorna till övervåningen!  (Hallen)
Vi har ju inte hunnit att höra iordning där upp än.
Ska bli så otroligt skönt att få ha det gjort!
Nästa år till våran, då är det badrummet som ska göras om!
Sedan till sommaren är det ev. hela altan som ska byggas om också! =)
Lika bra att få allt gjort, så man kan sälja till ett bättre pris sen! hehe!  *Show me the money!*

Nä, nu ska jag ta reda på disken!
Skriver mer ikväll!

All my love to you all!


Snart jul!

Jag verkligen känner hur julstämningen flödar! =)
Längtar verkligen!

Det blir första julen som vi firar på hemmaplan,
och det ska bli sååå mysigt!
Pappa, lillebror, Jessica, Wåge, Lotta & Kevin kommer också.
Mamma jobbar tyvärr, så hon hinner inte komma,
tänkte vi skulle ta en egen uppesittar kväll med mor & far i mellandagarna.  *mys*

Det ska bli en massa god mat och en jäkla massa julsånger! (paket också naturligtvis)
Det är första julen som jag verkligen känner den rätta julstämningen.
Slänger in en julsång!  =)


Nsync - Oh Holy Night Acapella


Vi har äntligen satt upp lite juleljus ute på altan också!
(Dålig bild)



Äach! Lika bra att slänga in en till julsång!
(Jag såg mamma kyssa tomten)



Åh vad jag njuter! =)

Snart kommer älsklingen hem,
kanske skulle göra ett ryck!
Vill bara upplysa er om:
ATT JAG ÄR DEN LYCKLIGAST MÄNNISKAN PÅ DENNA JORD SOM HAR TOMMY!!!  =)

All my love to you all!


Saknad!

Saknar min ÄLSKLING!!
Kom hem nu da guphjäkul! =)
Mitt hjärta verkligen värker utav saknad!
Helt sjukt att jag känner så!
Har ju vart ifrån varandra förut, men har aldrig känt det så här "hårt"
Kan det kanske bero på att jag inte har kontroll över vad han gör? hehe!!
Är det de här som kallas svartsjuka!?  hihi!!
Har ju ALDRIG vart svartsjuk förr,
men nu jäklar tror jag att jag har fått känt på det ett par gånger!
Vad betyder då detta?
Att jag inte har vart kär "På riktigt" förut eller???   =)

I´m sooooooooooo in love with my boy!!!  =)
FY FAN!!
Jobbigt att behöva känna så här ju!
Vet att jag inte har något att oroa mig över...men endå! =/

Mina små pinglor var här idag! =)
Lotta & Sofie! <3
Var bara Mia som saknades så hade hela gänget vart samlat! hihi!!
Det blev coca-cola, öl, godis, chips, melon & en massa skitsnack!!
Var så roligt! =)

Nä, man kanske ska börja tänka på refrängen!
Godnatt på er!!

All my love to you all!

Hemma mys!

Japp, idag blir det en massa mys!
Sofie kommer nog hit ikväll! *mysigt värre*  =)
Blev ju ingen personalfest för mig.
Inte bara för att jag inte fick tag på någon barnvakt till Isac,
utan vi fick åka in till akuten med lillpyret inatt...
Vi åkte in för att han hade det lite besvärligt med andningen.
Han fick behandling och vi fick även med oss en "sjukdom" till hem...
nämligen dubbel öroninflammation!
Stackars lillfisen! =(
Han har vart lite gnälligare än vanligt, men inget man har tänkt på så värst mycket.
Ska hämta ut pencelin på apoteket imån!

Bella sov hos lillebror & Jessica inatt.
Kan lova att Bella bara mööööööös när hon fick veta att hon skulle få åka dit. =)
Mammas gofisan! <3

Ja, morgonen började med att hämta Bella ifrån bror, för att sedan skjusa Tommy till bussen.
Han skulle nämligen med jobbarpolarna på Birka Paradise!
Den jäkuln!!   =P
Mitt hjärta saknar honom redan!
Ja, sen var det bara att åka till Ankan för att lämna av inhandlingen till personalfesten!
Önskar jag kunde vara med, men That´s life!!  =)

Ja, lite jultomtar har jag hunnit ställa fram ivafall.
Här är en av mina söta småglin!


Lite dålig bild! =)

Nej nu ska jag dona med lite kaffe,
sen blir det till att åka till affären för att inköpa lite gotta! =)

All my love to you all!

Nattinatt!

Ja, jag har tyvärr somnat ifrån bloggen dom 2 senaste kvällarna!
Däckat rakt av på soffan! hehe
Jag har sen i helgen kunna somnat tidigare,
sååå otroligt skönt!
Det var ju inte precis igår som man somna i tid...eller jo, igår! hahaha!!! ;)

Ja, idag har jag städat & gnott!
Vart så jäkla dutti!
Efter storstädningen så var det jobbet som kallade & för attt sedan efter jobbet åka och handla inför personalfesten på lördag. =)
Ska bli så jäkla roligt! 
Hoppas bara att Isac får vara hos svärfar nu,
annars så blir det ingen fest för lilla mig!! (Marlene Eriksson tur!!)    *suck*

Ja, ivafall så var vi & handlade... i 2 TIMMAR!!!
Hahaha!!!
Med Annika & Kajsa går man inte på en affär i onödan med ivafall!! haha!!! ;)
*Love ya*
3...eller snarare 2 STARKA viljor i en affär! hahaha!!!
Ja du Annika, roligt va det ivafall när ni skulle sitta i bilen! hahaha!!!
2 stycken bruttor i baksätet, med 3 STORA kassar! hahaha!!.....i lilla polon!!! hahahaha!!!
Ett minne för livet! =)

Hmm....Vad gjorde jag igår då!?
Jobba!  =)
I förrgår då?
Vette fan! ;)

Imån blir det ivafall till att städa lite mer.
När min älskade sambo kommer hem så blir det till att åka & shopa lite blommor & krukor till alla fönster! *jippie*
Så som jag har sett fram emot det! =)

Nä, nu ropar John Blund!
Dags att sova!
Nattinatt!  <3

All my love to you all!
 

ÄNTLIGEN!

Japp, nu har mina skor kommit! =)
Detta paket kom jag hem till...



Så här såg dom ut på! =)



Hotta va!?  =)
Jag misstänkte ju att dom skulle vara lite stora i vristen, men det gjorde inte så mycket!

Nä, nu kommer barnen här, lär dona lite!
Skriver mer ikväll!
All my love to you all!   <3

RSS 2.0