Risken med sovmorgon...

Vaknade här hemma utav att kran stod på i köket.
Nämen! titta där! Där står Isac med kaffesump över hela sig!
Alla mina smyckes tillbehör var full utav sump!
Men det är väl risken men att ta "sovmorgon" till 07.15! haha
Kan ju inte bli arg när han står där med den oskyldiga blicken som följs av ett flin, haha
Mammas lilla charmtroll!

Dagen bestyr består utav:
1. Hämtning av paket.
2. Åka in till stan & inhandla det sista till smyckesgrejerna.
3. Försöka komma iväg & handla skor till ungarna.
4. Handla lite frdagsmat. =)

Hmm...Inte så krävande dagar man har. haha

Sitter här med en kopp kaffe.
Isac vela inte ha frukost utan skulle promt ha välling,
där rök även min frulle! =)
Är ju inte ens gott att äta ensam.

Undra om man skulle ta & sätta Isac i vagnen för att sedan ta en prommis till affärn.
Beror på vilken bil min baby tog i morse...vagnen är ju i volvon. =/
Nä, dags att göra sig klar, men först avnjuta en cigg på altan! =)

All my love to you!

JAG VILL OCKSÅ!!

Sitter vid datorn & lyssnar på lite youtubeklipp.
Är så orättvist att vissa kan sjunga! ;P
JAG VILL OCKSÅ!!
Förstå vad man skulle kunna uttrycka sig i texterna!
Jaja...får väl själv fortsätta med duschoperan! hehe
*Baby,baby, baby, yeah!!*

Nä, idag har det verkligen vart en sugig dag!
Har verkligen inte gjort ett jota.
Spåren i väggarna....ja, snart är jag inne hos grannen & dricker en kopp Gevalia! ;)

Karln, min älskade man ligger inne i sovrummet & hostar, barnen sover & här sitter jag...*skönt*
En egen stund kan man verkligen behöva.

Här kommer några sköna klipp som jag tycker är bra =)





Nä, nu är det dags att knoppa!

All my love to you!!

Lite ivafall...

Ja, lite fick jag ihop på shoppingen ivafall =)
Det blev en jätte fin bh, en kofta, almenacka & en almenacka.
Som jag sa tidigare så hittar jag ju inget längre!

Jaja, imån blir det lite inhandling av grejer till smyckesgrejerna :D
Ska bli riktigt roligt att börja!
Har redan inhandlat det mesta, nu är det lite tråd & verktyg som saknas.
Får ha lite smyckesjunta med Sofie sen hehe

Ihelgen (lördag) ska jag & karln ÄNTLIGEN få va barnlediga!
Har försökt LÄNGE nu, men har alltid krockat med något annat, men nun är det klart! =)
LOVIT!
Va ju nån månad sedan sist...
Måste ju dela med mig av ett youtube klipp, där inte ens Christina Aguilera sjunger så bra i verkligheten!


Så duktig!



Nä, nu är det dags att sussa, eller snart ivafall =)
soooooo

All my love to you!

JÄ%¤&%¤A dator!

Ja!, jäkla dator!
mellanslags tangenten har ballat ur!
Kan ju inte påstå att det går snabbt att skriva. =/

Isac är fortfarande hemma, då han inte får gå på dagis fönns på fredag.
Allt har gått så bra som de bara kunde göra.
Ingen feber eller nå efterblödningar ifrån näsan.
Pigg som en lärka =)

Väggarna här hemma har börjat få spå....efter mitt klättrande!

Sååå trökigt att vara hemma.
Nä, lite jobb skulle inte skada, träffa lite galet folk! ;)
Funderar på om jag skulle lura med Sofie ut till valbo idag för att köpa en almenacka & nån tröja.
Har nyligen köpt en jättefin tröja som jag  bara älskar, skulle vilja hitta en liknande.
Skulle ju va skönt att komma ut lite utan barn också! =)

Nä, dags att slurka lite kaffe & ta en cigg, för att sen göra sig klar.
Kanske man få ett ryck att åka ut snart, tristessen tar ju kål på än!

ALL MY....
TO YOU!!

Shopping!

Ja, idag har jag vart med Sofie ute på lite shopping!
Jag, Sofie & Isac gled fram i polon-89:an! haha
Framåt går den ivafall =)
Billigt blev det för mig,men för Sofie blev det dock lite dyrare för! =P
Tycker inte jag hittar något längre.
Jaja, lika bra att hålla i pengarna ;)

Efter shopingen vart det en snabbkaffe för att sedan hämta Bella ifrån skolan.
Hem med en trött son som bara gnällde...
Sitter nu och inväntar karln som är & byter däck på volvon.
Nä,dags att plocka undan lite.

All my love to you!!

Jobbigt...

Ja, idag på sjukhuset va det ganska jobbigt med Isac.
Nerverna va utanpå kroppen! =P
Han var så ledsen efter ingreppet.
Hade ont, var nog fortfarande groggy & kräktes vart som. =(
Efter en stund kom han till ro och somnade igen.
Efter ca: 45-60min senare så vaknade han & va pigg som en lärka! haha
Nu märker man inte ens att han har tagit bort polypen i näsan.  =)

Idag blir vi bara inne & tar det lugnt, får ju inte hoppa omkring så att han börjar att blöda i näsan igen.
Glass i stora lass blir det!
Nä, nu ska det drickas kaffe.

All my love to you all!

Inget av intresse

Ja,imån är det dags, Isac ska sövas & ta bort polypen =(
Är nervös som bara en mamma kan vara! 
Kl.09 ska vi vara på sjukhuset.
My love har tagit ledigt ifrån jobbet så att han kan följa med tack åh lov.
Har bestämt att jag inte ska följa med in när han ska sövas, kommer bara att bli jobbigt så de får Tommy göra =)

Idag har det inte hänt så mycket.
Blir en slapp dag.
Ikväll blir det film och en massa götta! =)
Nä, har inget av intresse att dela med mig av idag....
All my love to you all!

<3

Ja, då var dagens arbete över för denna gång. =)
Nu är jag ledig enda tills på torsdag, då sonen min ska ta bort polyper på måndag & får då inte gå på dagis fönns efter 4 dagar.  =/
Känns lite jobbigt & självklart så är man lite orolig.
Mammas lilla kille <3

Ikväll kommer bäste Sofie hit.
Ska kicka hennes rumpa i kortspel ;)
Mannen i mitt liv ska iväg på hockey & då lär man ju passa på att umgås med vännerna.
Nä, om man skulle göra sig klar för att ev åka & handla skor till småglinen våra <3
Skulle behöva sova då sömnen inatt bestod av ca 3 tim! haha
Jaja, bättre att sitta vid datorn än att ligga & sova bort livet!  ;)

Ska försöka åh fixa så att jag kan blogga genom min Iphone.
Laddade hem appen, men den sög ju balle!
Går ju inte att lägga in sina inlägg & absolut inga bilder...
Nä, skit grejer....

Skriver ev mer ikväll!
All my love to you all!!   <3

U N D E R B A R!

Lär ju bara dela med mig utav en U N D E R B A R låt! =D
Har verkligen fastnat för hans låtar (de som finns)

Lovit!!

<3

Så jäkla skön!
Ja, dagen har bestått utav arbete och ett besök hos Sanna.
Fick träffa deras lilla prins! Tror jag är kär! hihi
Man blir ju så bäbis sugen igen, men icke sa nicke!
Bäbisfabriken är tyvärr stängd! haha

klockan har precis slagit 01.25 och jag ska upp om 4,5tim för att jobba, NICE! NOT!
Imån efter jobbet blir det en träff med Sofie, nån öl och kortspel blir det ju naturligtvis! =D
Ska ÄGA hennes rumpa!
Finns nog ingen som är mer kass på kort än mig! haha
Nä, nu ska jag sova skiten ur kudden!
John Blund har inte anlänt än, så det blir väl en klubba i knoppen!
Nattinatt miffon! ;)

All my love to you all!


Nytt försök!?

Saknar verkligen att skriva här på bloggen.
Var ju i Maj som jag skrev sista gången.
Mycket har hänt, men endå inte.
Kanske jag ska återuppta bloggen igen?!
Vad jag har brist på är ju TID!
Vill kunna skriva på bloggen genom min Iphone, men då "blogg.se" appen suger balle så vet jag inte om jag kommer att hinna.
Jaja, får fundera lite...
All my love to you!

RSS 2.0