2 månader sedan

Ja, nu är de typ 2 månader sedan jag jobbade sist.
Känns lite drygt då man är en som inte gillar att gå hemma, arbetar hellre.
Nä, dags att söka jobb...
Karln min har skrivit ut mina cv:n & de pers.brevet ivafall =)
Mycket har hänt under den senaste månaden, mycket BRA saker...de tackar vi för! =)

Idag blir det dock inte många knop, har sonen hem.
Sitter & dricker min goda nutrilett & ska strax upp på cross trainern.

Längtar till V.9...Ska då till Vemdalen med hela familjen & besöka svärfar & Maggan.
Kommer verkligen att bli urmysigt!
Va dit förra året också, helt UNDERBART!

Nä, nu väntar cross trainern.

All my love to you! <3

Ett nytt beslut!

Har gjort mitt livs bästa beslut!
Kan dock inte skriva om det här... :/
Kan skriva om mycket i bloggen, men inte om så personliga saker =)

Var ju inte igår jag skrev direkt =P
Har haft fullt upp med livets gång.

Dagen har bestått av en massa viktiga beslut, solning & en massa gojja.
Imån är jag & karln barnfri, men vette tusan vad vi ska göra.
Ev. så blir det bio <3
Hinner inte skriva så mycket just nu, en VIKTIG match i bowling på wii står & väntar! haha
Men få se hur det blir med bloggen, om jag fortsätter eller ej!

Besök gärna min smyckessida!
www.lovememore.n.nu

All my love to you!


RSS 2.0