Mitt hjärta värker!


Ja, som ni vet så var jag med min älskade dotter till sjukhuset i fredags.
Där hon fick lugnande inför att ta blod ifrån henne!  (rör)
Ja, visst blev hon flummig av lugnande hon fick,
men visst fan mindes hon allt!
Hon var så rädd då hon såg nålen!
Trotts all förberedelse så fick vi hålla fast henne!  *mitt hjärta värker*
Det gjorde mig så jäkla ledsen!
En mammas hjärta gick i krasch!!  =(

Inte mer me d...det vart så mycket blod runt omkring...
så det var Tommy som fanns vid hennes sida & jag blev svimfärdig!!  =(
Jag kunde inte ställa upp för min dotter då hon behövde mig som mest!!
Känner mig för tillfället som en urusel mor!!  *suck*

Åh, inte mer me d!!!!!!....
Tommy berätta (vilket jag hade missat) att hon nu på torsdag, på det kommande läkarbesöket ska få ett "flygplan" i handen eller i armväcket IGEN!!!!
Snacka om att allt bara föll!
Kanske det låter löjligt!
Men ni skulle bara ha sett hennes skräck i ögonen, hört gråten blandat av skrik då hon blev stucken nu sist!!....
d får vilken som helst att krascha!!!  
Hon har nu fått gått igenom 2 skräck upplevelser....å nu ska det komma en till!

Hur ska jag som mamma ställa mig till d?
Jag kan ju inte säga ifrån det,
då hon genom "flygplanet" ska få kontrastvätska inför röntgen.
Jag vägrar låta henne gå igenom det igen, men vad ska jag göra?!
Allt känns verkligen riktigt tungt just nu!!
Jag känner mig maktlös!
Jag känner att hennes tillit till mig minskar,
då jag har sagt att det inte ska göra ont,
vilket det säkert inte gjorde heller (hade Emla före)....men rädslan!!
Hur ska jag kunna lova min dotter att det ska gå bra denna gång?!
FYFAAAAAN!!!! säger jag bara!!

Ja, nu sitter man här med magont och illamående!
Ifrågasätter mig själv hur jag ska kunna tänka på annat!?
Hur snabbt kan det bli imorgon!!?
Då jag ska ringa sjukhuset för att berätta om allt, höra vad det finns för altenativ!
Ge mig svar!!!!! och jag vill ha dem NU!!

Jag känner inte heller att jag får riktiga svar om hur det ligger till.
Den som ringde sa att det var njursten,
den andra sa att hon förstod det som om det va urinsten...
Men varför i hela friden ALLA dessa prover??
Varför behandlar man inte?!
Är det något man inte berättar?
Ja, alla dessa tankar virrar runt i mitt huvud just nu!
Så...hur snabbt kan det bli imorgon?!
Jag SKA ha svar på mina frågor!!

Nej nu måste jag försöka varva ner lite...
måste ju försöka sova...
Så idag skriver jag inte "I love you all"
Idag skriver jag...
Jag ÄLSKAR dig min dotter!!!  



Sjukhus imån igen! =(

Har jobbat idag.
Var riktigt roligt! =)
Ska jobba stägning imån.
Ska även till sjukhuset med Bella.
Då hon ska få lugnande innan dom sticker henne,
min stackars lilla fisan! =(
Me don´t like!!  

Var förbi hos Lotta potta idag på en snabbkaffe & snabb diskning också!! hihi!!
Vad gör man inte!
Har man  inget liv så diskar man!! haha!!

Har annars bara vart hemma & städat!
Är ju klar med Isacs rum nu, så nu på fredag ska vi börja med hallen på övervåningen! =)
Nej, nu måste jag sova...
skriver & berättar om sjukhusvistelsen imån! =(

All my love to you all!!!    <3<3<3<3<3


Ett litet stick!

Ja, va på sjukhuset med min lilla tjej idag.
Kändes förfärligt!

Vi var för ett par veckor sedan till HC på Brynäs,
där tog dom ett blodprov på Bella (rör)
Dom jävlarna har ju pajat för Bella helt & hållet! =(
Jag hann inte ens be Bella att titta bort innan den ena systern drog fram den ENORMA kanylen framför min sötnos ögon & den andra systern bara råhöll Bellas arm!
Fan vad arg jag var!! #%&"*^#%&¤!!!!!!
Man gör inte så!!

Skräcken som dom satte i min tös då kom verkligen fram idag!
Det var ju verkligen hjärtskärande att höra hennes hysteri & gråt!!

Idag skulle hon enbart ta ett stick i fingret! (vilket hon hade gjort om det inte vore för iddona)
Så...det blev inget av det.
Eftersom att det verkligen är jätte viktiga prov så skulle vi få komma tillbaks tills på torsdag,
då skulle hon få en "modighetsmedicin" , som dom sa! hihi!!....
men ivafall så är det ett lugnande i drickform.
När hon dricker det så kommer hon att bli lite "borta", vilket inte heller känns bra naturligtvis,
men jag vet att det är ett måste!
Det bästa är ju att hon inte kommer att minnas något ifrån sticken...inte känna något!
Mammas gofisan!
Nu är jag verkligen orolig!  =(

Efter det hela så lär vi vara kvar på sjukhuset nån timma,
för att sen åka hem.
Naturligtvis så jobbar jag senare på dagen & Tommy får då hålla koll på Bella, då hon inte får leka eller vara ensam under hela dagen! 
Känns inge bra att åka för att jobba då, men jag måste!
Jag får ta & ringa hem i massor!! =)

Få se hur lång tid det tar innan vi får svaren.
Jag vill ju ha svar NU!!!    *suck*

Efter sjukhuset så åkte vi med Bellas faster Mia och gjorde hål i öronen! =)
Det blev bara ett hål på Bella, min tyffa lilla tjej!
Hon har ju verkligen tjatat så!
Det var väl lite si så där med att göra hål =P
Bella stackarn va likblek när hon kom ut!! 
Men nu är hon super nöjd!
Tänkte jag skulle ringa en tjej som får komma och göra det andra hålet i örat medans Bella sover...
den lilla busan vaknar ju inte ens om så jorden skulle gå under!! haha!!
Får köra på att "hålfen" har vart här!! hihi!!

Kom hem sent ifrån Mia.
Jag har även beställt en tid den 27/9 för en tatuering!
Mia kommer nog sitta klistrad brevid för att håna mig om det skulle göra ont!! hahaha!!! ;)
*smärtan är min bäste vän*....som Mia säger!     =)

Imån ska jag jobba ivafall.
Ska bli så roligt!
Jobbar ju dessvärre ett fåtal timmar bara, men lika roligt för d!!

Efter jobbet ska jag gå till Cracko...
Ska kolla in hennes nya butik inne i stan!
Saknar den skitungen!!!   =)  <3
Det är verkligen synd att dygnet inte har fler timmar!
(fast då skulle man säkert bara få jobba mer)  hehe!!
Men imån ska jag ivafall ÄNTLIGEN få träffa min stumpa!!   <3<3<3<3

Nej nu ska jag sova!
Tänkte jag skulle bjuda på ett kort ifrån helgens bravader!

"Fest på Tokåkervis!!"


Osså naturligtvis ett kort på mig & min lilla fisan! =)



Åhh vad jag ÄLSKAR mina barn!!   <3
Mami loves you!! 

Nej nu är det dags att sova!
Ska upp tidigt imån.
Höres imån!

All my love to you all!!

P.s
Glöm ej att beställa sexsaker genom denna länk!! =)
D.s
Sexleksaker från Lustjakt.se

Måndag igen

Jaha, då var det måndag igen!
Första dagen på mitt arbete! *Tjohoo*
Är jätte roligt att äntligen få börja jobba igen!
Var så roligt att få träffa 2 av tjejerna, men den ena (Sofie) jobbade sista dagen idag!  *Buhuu*

Ja, imån ska jag äntligen iväg till sjukhuset med Bella.
Vill ju ha ett 100% svar på att det verkligen är njursten!
Jag har fått 3 tider redan med henne!!
Man blir naturligtvis orolig!
Varför ge 3 tider med detsamma om det ÄR njursten!?
Jag hoppas verkligen inte att dom hittar något annat!
Mammas fisan!!
Hur mycket ska hon behöva utstå igentligen?  *suck*

Mia följer också med till sjukan (Bellas faster)
Efter att vi är klar där så ska vi åka & ta hål i Bellas öron!  =)
Snacka om lycklig när jag berättade att hon skulle få göra d.
Bella har ju vela tagit hål i öronen sen över 1år tillbaka!

Jag ska även kolla om jag kan göra om min percing i naveln.
Den ser ju ganska förtäskig ut efter mina 2 graviditeter!!   =P
Ska även sätta mig ner lkte senare för att kolla efter en tatuering!
Nu är det fan dags att tauera mig!
Mia kommer fan reta ihjäl mig!! haha!!
Få se om Tommy följer med till Diana också.  =)
Till sjukan ska han med ivafall...vi lämnar guldklimpen på dagis innan!  

Fan, måste bara lägga in en klassiker!! haha!!
Sååå bra!!

 


Den är ju bara så jäkla störtskön! hihi!!
Här kommer en till!! hahaha!!  


Me love!!  =)

Nej nu kom min sambo hem!  <3
Ska mysa lite och glotta film nu!!
Skriver mer imån!

All my love yo you all!!


Sorry!

Orkar inte skriva idag!
Måste gå & sova nu,
då vi ska upp vid 07.00 tiden för att ge oss av till Leksand sommarland! *Tjohoo*
Ska bli fett roligt...så here I come!!
*Indragning av bikinitrosa i vattenruschen AB!!*

All my love to you!

Måndag...

Ja, Idag är det måndag.
Har vart som vanligt på dagis med Isac.
Tommy följde med idag också, han har semester!   =)
Imån får vi äntligen börja lämna dom helt...eller ja, från kl: 10.00!
Men det duger gött för mig!   =)

Har tyvärr inte gjort mycket idag.
Har faktiskt bara vart hemma och slöat!

På Onsdag planerar vi att åka till Leksandsommarland! *tjohoo*
Man blir ju som en 4-åring när man är där!  hehe
Synd var bara att det skulle bli regn i helgen, annars så hade vi kunna åkt då...
åh Mia & Peter med barnen hade också kunna följt med!!   =(

Imån kommer ÄNTLIGEN min Lotta hit på foffe!
Har saknat henne jätte mycket!   =)
Hon är ju min lilla rumpnisse ju!

Vi har gått igenom mycket ihop,
både på gott & ont!

Just ja!
Dom ringde ifrån Gävle sjukhus idag.
Bella har njursten, en på 4mm stor!
Min stackars min fisan!  =(
Så nu på tisadag (nästa vecka) ska hon in igen för provtagningar och röntgen bl.a!  =(
Hon ska verkligen få något riktigt fint efter att hon har gått igenom den dagen!
Förstå vad skrämande det måste vara för ett barn!
Bella tog ett blodprov för ett tag sedan på hälsocentralen...
snacka om att dom förstörde för Bella & hennes tillit till en sköterska med en kanyl!
Jäkla %&#'*^¤%#"!!!!
Så nu när vi ska ta ett till blodprov så lär hon ju bli super ledsen!
Mammas pussunge!!    =(

Nu är det lite tv som gäller, sen sova!

All my love to you all!!
 

Jag vill också ha en till bebbe!!

Japp, nu börjar Isacs rum att bli klart!
Tommy har nästan tapetserat klart nu.   =)
Ska bli riktigt roligt att få möblera där inne!

Ihelgen har det vart ganska lugnt.
Hamna hos grannarna igår på ett par öl.
Härligt mysiga grannar vi har lär jag säga!
Var även till Swedh & Anna och hälsade på.
Dom har en 4 veckors baby hemma!
Såååå jäkla söt!
Man blir bra sugen på att skaffa en till,
men det blir det inte kan jag lova!!  =P
Dom har inte kommit överrens om ett namn ännu,
men jag tyckte han såg ut som en Liam ivafall!!  hehe
Tänkte jag skulle åka ut i veckan igen och snosa lite på honom! =)

Nu ska vi kolla på film & mysa lite!
Skriver mer imån!!

All my love to you!!



Sexigt värre!

Ja, idag som vanligt så har jag vart på dagis med Isac.
Vart en underbar dag!
Går faktiskt jätte bra där, jag existerar inte! hehe

Karln min stå & slipar i Isacs rum just nu *skönt att slippa*
Lär ju bara sätta in ett kort på honom!



Haha!! Sexigt & dammigt värre!! =P

Jag hoppas att han spacklar efteråt också!
Då kan vi kanske börja med att tapetsera imån!!  *tjohoo*
Längtar tills det är klart!

Sitter & funderar på när jag ska ta en sväng om på stan med brudarna igen!
Skulle va roligt innan det blir alldeles för kallt!
Jäkla sommar!
Vad hade vi?...3 veckor varmt totalt?
Väntar på rena rama istiden här nu!!  *suck*

Ja, nu är det bara 1vecka & 2 dagar kvar tills jag börjar att jobba igen.
Ska bli fruktansvärt skönt.
Saknar den sociala delen utan barn.
Sååå    here I come!!    =)

Imån ska hela familjen åka ut till Anna & Swedh för att hälsa på en stund.
Dom har ju fått sig en son (sååå nyfiken på hur han ser ut)
Ska bli roligt att träffas igen.  
Efter det så blir det hem för att äta & dona lite, sen åka en sväng på marinfestivalen.
Bella lär väll få åka nån karusell!
Jag däremot älskar att gå i stånden!
Efter det vet jag inte vad som händer, hem & lägga barnen antar jag för att sen kanske tapetsera lite mer,
beror på hur sent det blir.

Nu har ÄNTLIGEN min älskling semester igen!
Ska bli skönt att få ha honom hemma yttligare i 2 veckor!

Nej nu min avänner är det dags att koka lite körvas åt dotter min!
Höres imån!!

All my love to you!! 



Vad skulle man göra utan hoppet?!

Det va mig en jäkla kass film!!  Haha!!
Se den inte!!...
...men vette fan vad den hette!....
...men se den inte!! haha!!

Har kollat film, ätit kina mat och myst me karln.  *gosigos*
Beställde en maträtt med NUDLAR,
& vad fan får jag!?
RIS!!!!!
Sällan min otur!
Men bitch som man är så ringde jag dit igen!
Gullig som han var så bad han tusen gånger om ursäkt & körde hit nudlarna! =)
Nu var det så här, snacka om kompensation...jag fick nudlar med fläskfilé, räkor, kykling & wokade grönsaker!! hihi!!
Gud vilket dåligt samvete jag fick!
Men nu är jag proppmätt!  
Det är sevice!!

Slipa väggen inne i Isacs rum också.
Snacka om att jag är slut i armarna!
Nu är det bara 1 vägg kvar!
Så imån drar man igång  slipen igen, sen spackla och sen tapetsera!
Har vi tur så hinner vi klart tills på söndag!
(vilket jag betvivlar, men hoppas!)
Vad skulle man göra utan hoppet?!
- Stå still!!!  Hahaha!!!
Fan, man kanske skulle bli en "ståuppare"
Mohaha!!

Blev ju ingen power walk idag heller då.
Eftersom att jag hellre vill ha klart i Isacs rum.
Få se hur det blir imån.

Nu ropar sängen på mig!
Ska upp imån till dagis igen.
Ska bli riktigt roligt!  =)

Sååå....som sagt var...
Händerna ovan på täcket....godnatt!

All my love to you all!!


Slipa väggfan!!!

Idag va jag åter igen på dagis med Isac! 
Är jätte mysigt!
Isac somna som en stock efter maten.
Sov sedan 2tim!   =)

Idag blir det en power walk ivafall! *skönt*
Blev verkligen less igår...men men, det är som det är.

Innan power walken blir det till att fortsätta slipningen i Isacs rum! *pust*
Blir riktigt jobbigt i armarna!
Tänkte att vi fan ska hinna göra färdigt rummet till i helgen.
Nu får det vara nog med latheter!!
Kommer att bli riktigt fint där inne!  =)
Ett riktigt barnrum med en massa färger! *Härligt*
Ska även bli skönt att få sitt egna privata sovrum också.
Man har ju inte haft det på typ 5år!!    =)

Här kommer 2 kort ifrån sångstunden idag på dagiset! =)

*myspys*

Ikväll blir det myspys med karln & kina mat! *mumma*  =)
Jag bara ÄLSKAR kinamat!!
Skulle kunna leva på d! (fast inte äckligt friterat)

Nu är det städning som vankas & sen mat till Bella & Isac!
Höres senare!
All my love to you!

Nya möbler...

Ja, tredje dagen på dagiset idag!
Idag var det faktiskt riktigt roligt där!
Vi var ute & lekte hela dan nästan med alla barnen!
Jag så inte så mycket av Isac,
då han charmade fröknarna!
Dom tog honom i sina famnar direkt!! hihi!!

Här kommer ett 2 kort  från sandlådan!  =)


Mmm...sand!

Kändes mysigt mellan fingrarna!! =)

Här kommer ett par kort till!   =)




Mammas små fisar!!  <3

Åsså lite kort ifrån båten! =)




Det va d! =)

Idag har jag vart hemma bara.
Blev fett less här tidigare!
Jag hade hela jäkla dan verkligen sätt fram emot min power walk,
men då lär karl min åka iväg me fucking JÄV¤%#A bil fan!!
Han läre kolla vad som hade blivit för fel på den.
Det låter lite knasigt när man kör bilen!
Självklart förstår jag att det lär kollas,
men när man verkligen är inställd på en sak & att det sen inte blir av pga något annat oplanerat...då blir man less! *suck*
Nu blir det utgång varje dag denna vecka!!  =P

Skickade tillbaks mina skor i dag!  =(
Få se om dom har dem i stl 37 nu da!
Blir tokig annars!
Mina hotti skor!!!

Har även suttit å kollat ut vad vi ska handla till Isacs rum...
Då det är ganska litet så lär vi bl.a tänka på förvaringen...
Också vill vi ha en bord och stolar där inne naturligtvis...



Vet inte riktigt om vi ska ha röda stolen eller den blå till blå bordet...*funderar*
Jaja...



Ska upp med Isac & Bella till dagis imån, så nu är det tajm att sova!
Med händerna på täcket....Nattinatt!!
All my love to you!!   <3


 


Inskolning!

Ja, ihelgen åkte vi med Eckerö båten.
Va trevligt!   =)
Blev inte så mycket kort, men sätter in dem sen! =)

Nu har mina nya skor kommit ivafall!
Tyvärr så va dom ju naturligtvis en stl. för stor...så det blir till att skicka tillbaks för att byta stl!



Sååå jäkla hotta!  =)
Kommer bli ett jäkla tjohej att gå i dem! haha!!

Har fått mina nya visitkort nu också! =)




Gå in & beställ lite porriga grejer vettja! ;)
Finns även fina underkläder brudar!!  =)
Sexleksaker från Lustjakt.se


Igår började Isac dagis!
Han har ju blivit sååå stor!
Det är inskolning i 2 veckor.
Kul att vara där endå, få se vad dom gör osv...

Idag har jag inte gjort mycket...eller jo...mer vettigt!
Börja dan med att åka till dagis.
Hemma sedan städa jag undan, tvätta & gjorde mat.

Lite senare var det dags att kirra lite i Isacs rum.
Det har verkligen stått stilla nu.
Både jag & sambon tröttna nog på den där JÄ*%&A tapeten som befann sig på vägg fan!
Det tog ju evigheter att ta bort!
Nu har ju duttiga lilla jag slipat bort skiten då! =)
2 väggar kvar, men det ska bort imån det också!
Så jäkla jobbigt att slipa, men fan va envis jag är!  =)
Till helgen blir det antagligen tapetsering!
Isac börjar att få så jäkla mycket leksaker, så jag är ganska less på att ha dem i vardagsrummet!
(därav att dammsugan jämt står framme, då det drar till sig en massa skit)    =P

Nu är det tyvärr dags att sova!
Höres imån!
Kom ihåg att beställa snusk grejer nu då!! ;)
All my love to you!!

Eckerö!

Ja, imån som sagt var så far vi till Eckerö båten.
Ska bli trevligt & mysigt!
Måste tyvärr gå och lägga mig nu!
Men bjuder på lite bilder på söndag!
Inget bloggande imån tror jag!

All my love to
you!!

Dags att packa...

Har suttit i den helt sjukt underbara solen & solat lite...
Jag är ingen solnörd, men idag var det verkligen skönt att ligga i solen.

Ska packa & dona inför avgång.
Bella & Isac ska till Farmor Lotta & sova kvar där tills på söndag.
Vi ska iväg i mån & åka Eckerö.   =)

Är trött som satan just nu!
Känns som om jag skulle kunna gå & sova för natta! =P

Snart kommer darlingen hem,
då är det bara att duscha & göra sig klar.

Nej nu är det mat som vankas för lilleman!
Höres senare!
*kisses*


Inget bad...

Ska ju vara så typiskt!
Ena ungen hade feber igår, och idag lyssnar inte den andra för fem öre!!!
Jaha, då blev ju konsikvensen att var
hemma!   *suck*
Blir galen på det här!
Bara att sätta upp solstolen här hemma då!
Få se om Sanna kikar förbi =)
Skriver mer sen!
*kisses*

Fett duktig! =)

Ja, fett duktig är jag! *klappar mig själv på axeln*
Var heeeelt slut & trött i dag vid 20.30 tiden!
Var meningen att jag skulle gå ut & gå vid 18.00 tiden,
men både mor & far kom förbi...
Dom åkte vid 20.30 tiden.

Hade verkligen ingen lust att ta en power walk då,
men hurtig som man är så släpa man sig ut på en 7,5 km power walk/ joggingtur!!
Trodde fan benen sprang före mig!! hahaha!!!

Jag har inte joggat på FLERA ÅR!!!!
Benen bara domna av, men jag pressa mig verkligen till det yttersta!!
Nu jääääävlar!!
Ska inte misslyckas denna gång!  =)
(och det kommer jag inte heller)
Jag är sååå otroligt mottiverad!

NU JÄKLAR!!!...ska ni få höra!
Fick en dikt av min älskling idag!!  *hihi*
Tänker tyvärr inte skriva den här,
min & min darlings ensak! hihi!!
Min ÄLSKLING!!  *Love you with all my heart*
Tyckte det va så gölligt!

Just ja! Imån får jag mina skor! *tjoooohooo*

*Tack papi*   hihi!!
Jag håller på att förvandlas till en "Sanna 2"  hahaha!!
Där har ni en riktig skonörd!!  ;)  *Love ya bitch*
Är ju så roligt med skor!
Var billigare att vara en väsknörd!  hehe!

Ja, imån blir det ivafall att åka iväg & bada.
Isac har inte haft nå mer feber på hela dan, så det bör vara okej.
Vi åker till Hilleviken tänkte vi.
En pytteliten badstrand!
Sola toppless...hell yaaaa!!!   =)
*VARNING*   hihi

Nej nu ska jag duscha & sen sova!
All my love to you all!
*kisses*

Underblogg!

Snart kommer jag att öppna min underblogg...
som kommer att innehålla sexleksaker mm...
Kramizar!

http://marleneeriksson.webblogg.se/lovely/?tmp=06143728

Feber...

Jaha, blev inget bada idag.
Lille man (Isac) har feber!   =(
Typiskt min otur då!
Nu när det är varmt som attans! *suck*
jaja, får bada nästa år! hihi!!  ;)

Tog mitt första dopp i går ivafall!
Jag som är en sån badkruka annars.

Snart, snart så börjar jag att jobba igen!
Ska bli sååå skönt.
Isac & Bella börjar på dagis nu på måndag.
Hinner få lite ensamtid innan jag börjar jobbet ivafall.

På lördag ska jag iväg till Eckerö.
Ska åka med mor, far, bror, svägerska och med min älskade sambo!
Ska bli riktigt mysigt faktiskt!
Ska ha kameran i högsta hugg! hehe

Nej nu vakna Isac, ska göda honom lite, få se hur hög febern är...
Kanske jag får en chans att sitta i solen en stund!
Är ju vit som ett lakan!! haha!
Höres senare!
*kisses*

Badat!

Har precis kommit hem ifrån badet!
Var till Hillebadet!
Var sååå skönt!
Sofie & Othilia följde också med!  =)
Syrran, Ammelie & Leon var också där...trevligt!!

Imån blir det Hedesunda!
Campa väldigt mycket där som yngre,
faktiskt fint där!
Jaja, nu är det dags att gå en power walk!
Höres sen!
*kisses*
P.s Har tyvärr inga kort, då jag klantigt nog glömde kameran! D.s

Bada!.. eller?

Ja, få se vad väder gudarna bjuder på idag!
Känner mig inte alls sugen just nu på att bada, men få se.
Nu ska jag ta och dona till mig själv! =)
Höres senare!
*kisses*

Mamma...

Ja, idag har jag vart ute hos mami!!!  =)
Var dit å solade & höll henne sällskap.
Båda syrrorna var där också! *mycket trevligt*   =)
Skulle igentligen ha åkt till Höllik, men det blev ändrade planer då Bella skulle bort!

Var hos mamma till ca:16.30 , sedan var det dags att åka hem till vardagen!
Bella kom hem strax efter mig.
Sedan var det dags för min 7,5 km långa power walk! *sköööönt*
Jag var helt slut efter att jag kom hem!
Gick som en dåre! haha!!
Måst ha sätt ut som en dåre också! =P

Imån blir det nog till att åka och bada.
Hörde från väder gudarna att det skulle bli varmt imån!
*hoppas, hoppas*
Har hört med Sofie om hon & Ottan också vill följa,
men jag antar att jag får svar imån! haha!!  *You know*
Jaja, få se vad som händer!   =P

Har suttit och kollat på www.nelly.com
Såå snygga skor hitta jag ju naturligtvis!
Hitta även en jätte söt klänning!
Få se vad "farbror plånbok" säger! haha!!


Nej nu ska jag sova!
Helt slut efter power walken!
All my love to you all!!
*kisses*

Uppdatering! =)

Ja, det va nu 3 dagar sedan som jag skrev,
har tyvärr haft väldigt mycket att göra!

I fredags kom Mia, Peter & Elin hit
för att fira Isac & Bella! =)
Blev till att åka & handla direkt efter att Karln min kom hem ifrån jobbet!
Fyfan vad dyrt det är med kalas!! hehe!!

Mia & Peter hade med sig jätte söta tårtor till Bella & Isac,
dom där är ju HELT jäkla otroliga!
Här kommer lite kort!





På lördagen höll vi på att städa och dona hela dan!
Försökte att få klart i Isacs nya rum,
men med våran tur så blev det mer rivning av gammal tapet istället för att spackla! *morr*

Hade även kalas på söndagen..
Här kommer lite mer kort! =)




Hade fullt upp på söndagen, från 11.00 - 19.00 typ! *pust*
Idag kom Lotta & barnen på lite fika & med paket! =)
Lika trevligt varje gång!

Just ja!
Har äntligen fått upp mina vägg ord!
Blev jätte fint!
(mer kort)  haha



Väggen i sovrummet är igentligen kolsvart, men det gick inte att få till det på kortet! =P
Trivs jätte bra me dem!

Idag har jag inte gjort så mycket...
med ALL rätt tycker ju jag då! hihi!!!
Imån ska jag kanske ut till mor & far...

Beställde lite kläder till Isac idag också!!




Nu är det skor som saknas!
Får åka på fredag och köpa dem!
Lille Isac har ju blivit STORA killen nu ju!
Börjar på dagis nu den 10/8
Dags att handla in lite dagiskläder osv...
Mammas storfisen!   <3  

Nej nu ska jag va social med min älskade!
All my love to ya!!

hehe!! 
*kisses*


RSS 2.0