Inskolning!

Ja, ihelgen åkte vi med Eckerö båten.
Va trevligt!   =)
Blev inte så mycket kort, men sätter in dem sen! =)

Nu har mina nya skor kommit ivafall!
Tyvärr så va dom ju naturligtvis en stl. för stor...så det blir till att skicka tillbaks för att byta stl!



Sååå jäkla hotta!  =)
Kommer bli ett jäkla tjohej att gå i dem! haha!!

Har fått mina nya visitkort nu också! =)




Gå in & beställ lite porriga grejer vettja! ;)
Finns även fina underkläder brudar!!  =)
Sexleksaker från Lustjakt.se


Igår började Isac dagis!
Han har ju blivit sååå stor!
Det är inskolning i 2 veckor.
Kul att vara där endå, få se vad dom gör osv...

Idag har jag inte gjort mycket...eller jo...mer vettigt!
Börja dan med att åka till dagis.
Hemma sedan städa jag undan, tvätta & gjorde mat.

Lite senare var det dags att kirra lite i Isacs rum.
Det har verkligen stått stilla nu.
Både jag & sambon tröttna nog på den där JÄ*%&A tapeten som befann sig på vägg fan!
Det tog ju evigheter att ta bort!
Nu har ju duttiga lilla jag slipat bort skiten då! =)
2 väggar kvar, men det ska bort imån det också!
Så jäkla jobbigt att slipa, men fan va envis jag är!  =)
Till helgen blir det antagligen tapetsering!
Isac börjar att få så jäkla mycket leksaker, så jag är ganska less på att ha dem i vardagsrummet!
(därav att dammsugan jämt står framme, då det drar till sig en massa skit)    =P

Nu är det tyvärr dags att sova!
Höres imån!
Kom ihåg att beställa snusk grejer nu då!! ;)
All my love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0