081029

Idag har jag vart till valbo med min lilla bitch Lotta! ;)
Handla lite smått å gott!
Hitta en skit snygg jeanskorsett....hade kostat sig 400:- satt ett jäkla bra pris på den nu....49:- hahaha!!!
Fynda! Fynda!
Var och käka på Mc´donalds med ungarna också. :)
Skosula med ketchup! hehe!!
Åkte sedan hem och gjorde det man inte ska....jag la mig i soffan och somna naturligtvis, så denna natt kommer nog att bli lång! :)
Lyckades föresten att få punka på bildäcket igår!! haha!!
Karlsloken fixa det idag, så imån kan man åka ut å glida igen! :)
Slutar väl med en visit hos Sofie som vanligt! :)
Sitter nu och väntar på att karln ska komma hem med kinamat! mumma!!!
Byebye!!!

En sån IDIOT!!!

Jag önska jag visste var mina kärnslor kommer ifrån...

Då jag hatar dig, vill inte kännas vid dig,

önska du inte var mitt barns far!

Är det fel att känna så?

Om det nu är så fel, varför känner jag just så?

Mitt liv känns ödelagt,

känns som om du styr mitt liv, lever mitt liv, kastar bort mitt liv!

Du får mig att behöva kämpa för något jag inte kan göra något åt,

jag hatar dig för det!

Du leker med vårt barns känslor, tror att hon kan finna sig i allt,

att hon inte förstår,

men hon förstår mer än du anar!

Hon vet inte vad det handlar om,

men hon känner & hon ser att det inte är som det ska!

Jag hatar att du bara tänker på dina egna behov!

Du är en stor jävla egoist!!

Hon ska behöva leva sitt liv efter dig,

Vara din dotter när det passar dig!

Hon får lära känna sin far på avstånd,

hatta fram & tillbaks.

Duger det nu?

Duger det inte?

Jag trodde man födde ett barn till den här världen

för attt älska det villkorslöst!

För att finnas där när det behöver än.

Att hennes känslor & behov var det första,

det främsta!

Hon passar inte in i ditt liv,

inte vad du tillkänna ger,

inte vad du visar ivarjefall.

Duger hon nu?

Duger hon inte?

Svär på hennes hjärta,

svär på hennes själ,

se henne i ögonen & lova henne att hon inte kommer att ta skada.

Att hon passar in i ditt liv!

Lova henne att du alltid kommer att finnas där,

då hon behöver dig!

NEJ!

Lova inget!

Du kommer att ge henne en lögn,

ge henne falska förhoppningar!

Få henne till att gråta,

krossa hennes hjärta!

Få hennes själ att sakta tyna bort!

Lämna henne ifred!

Låt inte ditt agg emot mig få gå ut över henne!

Jag minns när du kastade glåpord över mig,

du fick mig till gråt.

Jag gjorde allt för att inte gråta inför henne,

att hon skulle slippa se sin mor i tårar.

Få slippa känna ett obehag,

en oro om vad som kunde vara fel!

Men när jag bara såg henne,

förstod vad som kunde ske inom henne,

utan någons vetskap...

då kom tårarna

& det var hon som tröstade sin mor

inte tvärtom som det borde vara!

Jag älskar min dotter så högt!

Jag höjer henne till skyarna!

Hon är mitt allt & jag tänker kämpa emot din egoismen!

Jag vet att jag har rätt,

vet att jag inte gör fel!

Tänker inte ta dina ord till mig längre!

Det kommer inte att funka!

MIn högsta önskan just nu...

Det är att du bara lämnar henne ifred!

Den trygghet man har hos sin far,

den finns inte för henne hos dig!!!


Älskade Bullen!!


Jag minns inte vem det va som berätta för mig att ditt liv hade fått ett slut.
Jag minns bara att jag absolut inte kände NÅNTING!!
Det va så jäkla overkligt!
Bullen, Bullen med musimörsan!! (vi döpte hans bil till det)
Jag bara tänkte, nej...det kan ju inte vara han!!!!!!!!!!!!!!!!!!....eller?
Fick bara höra mer och mer om din bortgång, då stod det mig ganska klart att det va du :(
Kunde inte fatta det och jag har fortfarande inte fattat det.
Det var många år sedan som vi umgicks, men det känns ju som igår!
Blev dags för begravningen, kände absolut INGENTING....fram tills kvällen innan! :(
Jag är så ledsen Bullen, men jag klarade bara inte av det!
Jag kunde inte gå!!
Allt bara rasa!!!!!!
Jag kunde bara inte se sorgen i alla dessa ansikten!
Var till din grav för ett par dagar sedan, helt sjukt!
Jag stod där, å där nere låg du!
Fuck!!!!
Hur kunde det här få hända?
Man förstår inte hur mycket man saknar någon fönns det är försent!!  :(
Är sååååå jäkla ledsen Bullen!
Jag hoppas du har det bra där du är nu!
LOVE YOU MAN!!!






R.I.P my friend!


Ett liv har tagit slut.
En själ har brunnit ut.
En tår rullar ned längst min kind.
Saknaden efter honom är så stor,
att den inte går att beskrivas i ord.
Fick aldrig säga adjö...
fick plötsligt veta att du va död!
Saknar dig Bullen!
Du hade verkligen ett hjärta och en själ av guld!!

Lite party bilder! :)






Läckert! Hahahahaha!!








Party!

Jaha, då vart det party ihelgen som va då! :)
Var ut me muppen Sofie. hehe!!
Satt hemma hos henne först och åkte sedan till Björn.
Hade faktiskt rätt så skoj!
Vart tjafs om vi skulle på Goja eller på heart break....sällan man går på heartan!!
Men Goja blev det ivafall! :)
Var väl där inne i ca 1tim, sen drog jag och Sofie ut on the street!!
Gjorde gatan farlig!! hehe!!
Efter många om & men så gick vi på efterfest....stapla väl hem runt 05.30 :)
jaja....man lyckades ju att komma med på "efterfesten" osså......hehehe!!
Kramiz!!

Tröööök!!

FUCK! FUCK! FUCK!
Fuck vad tråkigt jag har!
Livet riktigt suger just nu!
Finns ju inget att göra, men endå så är det så mycket jag vill göra! :(
Mitt "nya liv" gick ju käpprätt åt helvete!!
Känner mig bara fet och helt pluffsig!! UFFA!!
Kan man känna sig så jäkla oattraktiv som jag gör just nu?! Blääääää!!!
Måste man ha dessa dagar?
Nej nu måste det bli skärpning!! GO MARRE!!!!!  :P
Imån ska jag ta tag i det igen!!  Suck!...om man orkar!
inget roligt att berätta idag...
Pöss & godnatt!!

Höstfesten!

Lite kort från höstfesten! :D


TILL MIA!!!

 
Vill du bli Gudmor till Isac?
Skulle vara en ära för mig och Tommy!!
Love you!!
P.s Sluta böla! ;P D.s

HÖSTFEST!!

Japp! Då var det dags för årets höstfest på Söderbacken igen då!  :)
Ska bli sååå jäkla roligt!
Var där för 2år sedan (var gravid förra året) och jag hade såååå jäkla roligt!
Det var även då jag och min ÄLSKLING förlovade oss!
Har vart förlovad i snart 2år....har ju gått så jäkla fort!
Barna ska vara hos Bellas faster.
Var meningen att dom skulle dit imån, men faster kom och hämta Bella idag så att hon skulle hinna att få ha lite ensam tid med henne idag! :)
Bellas faster är ju världens omtänksammanste människa på denna jord! (Henne karl också naturligtvis!)   :)
Så....jag ska åka dit och lämna Isac vid lunch imån :)
Ska fråga Bellas faster om hon vill vara gudmor till Isac...tror hon kommer att börja böla...det gör ju hon alltid!! hahahahaahaha!!!!!! (joking)
Men hon och hennes karl finns faktiskt alltid där för oss....ÄLSKAR DOM BONDLÄPPARNA!!!
Nej nu ska jag hem till min vän Sofie.
Men ha det så gött så höres vi!! :)

Lilla jag...


Min förlossning 080731!!

En stolt mor & far, och en väldigt stolt storasyster kom vår efterlängtade lilla Isac ut till! :)
Var den värsta förlossningen!
Allt som kunde gå fel gick fel!
Ingen bedövning funka...eller jo...morfinet som jag tillslut fick!
Provade att sätta epidral (hur det nu stavas) 3-4ggr!!!
Trodde jag skulle slå till narkosläkaren!
Hade kryssningsvärkar i 3timmar, trotts att jag inte var öppen helt och vår lilla Isac hade inte behagat att komma ner helt!
Gjorde ont utav bara F-N!!
Hade även en kant....plus att jag sträckte muskeln i låret mitt i allt!
Kändes som om barnmorskan och undersköterskan var helt inkompetenta!!....kändes som om dom var inhyrda från samhall!!?
Kom sedan in en läkare som röt i för dom....då trodde jag att jag såg en ängel alltså! ;)
Det var ett riktigt HALLILULJA MOMENT!!!
Vilken grym jäkla läkare!! :)
Fick tillslut använda sugklockan och ut kom han me navelsträngen virad runt hals, arm och kropp!
Ville inte se honom innan han började att andas! Var riktigt hemskt...men tillslut kom det gälla skriket...då släppte allt bara!
Tårarna bara forsa!! :)
Fybubblan säger jag bara!! :(
jaja...ut kom han ivafall!...nu är det gjort!! *Phuu*

Några timmar gammal bara!!

Mina älskade bönder från tokåker!!

Ja, vad säger man om dessa tokiga bönder? hihi!!
Ni är ju bara så HELT JÄKLA FUCKING UNDERBARA!!! haha!!
Jag har sååå mycket att tacka er för!
Utan er ingen mig!
Bara ÄLSKAR er MIFFON!!
( Ni vet nog vilka ni är....inte? Bilder tack!!!.....)



Kolla! Hur kan man inte ÄLSKA dessa miffon till bönder?? hahaha!!!
Love you!!
Tack för allt ni har gjort & för allt ni finns!!
Ps. Bönder vet hur man festar, så skit på er betong snorungar! hihi!! D.s


Lite kort på familjen!


Att älska er är det finaste jag vet,
och er kommer jag att älska
i all evighet!

Ett nyttigare liv!

Jaha!...då har man börjat ett lite nyttigare liv då! :)
Är ute och går varje dag ( 7Km/dag ) och käkar lite nyttigare mat.
Godiset blev utbytt till grönsaker & frukt! (mumma)
Äter mer sallad till maten och dricker äppelcidervinäger före maten! (funkar sig bra faktiskt!)
Försöker att få med mig karln osså! hehe!
Funkar sig si så där.
Karlar är ju så skeptisk till allt! ...men fick i honom äppelcidervinäger ivafall! :P
Man har ju frossat som en gris sen man va gravid, och jag tror att min kärlek också hamnade i dom barnorna!
Nej nu får det vara slut på det!
Måste gå ner ca:6kg och slanka ner magen lite.
Man vill ju inte se ut att vara gravid hela livet!!


Syster och Jacob!


080808, då gifte min vackra syster sig med en helt underbar man! 
Ett vackrare par och vackrare bröllop får man leta efter!!
Älskar er!!!




Jag gravid i 8:e månaden!



Bella & Isac

Mina älskade barn!

Fattar ingenting!

Jaha!
Då har man skaffat en blogg da...Hmmm, fattar ingenting!!
Är ju sååå kass på datorer.
Få se vad tiden gör med min hjärna, kanske den klurar ut ett å annat!! hehe
jaja, nu har jag skaffat en ivafall...man blir väll klokare med tiden....NOT!!
Kramz!!

Jasså!? Du hitta till min lilla sida!


Behandla andra så som du
vill bli behandlad själv!
Respekt!!

RSS 2.0