15 timmar!

Dagarma bara flyger iväg, hinner inte med riktigt.
Var & jobbade på DollarStore i förrgår.
Gjorde inventering från 06.00 - 21.00... 15 timmar!! 
Kändes faktiskt inte alls att vi var där så länge.
Är verkligen ett toppen gäng som jobbar där & jag trivdes som fisken i vattnet.
Skulle jobba där igår också, men då jag inte fick igång bil fan när jag skulle därifrån i förrgår så blev de lite svårt att ta sig dit igår =(
Hade verkligen vela jobbat.
Jobbade där i sommras lite också, få se om de blir något mer.

Ja, nu sitter jag bara & inväntar på att barnen ska börja skolan/dagis igen, då blir de jobbsökning för hela slanten!
Jag SKA ha ett jobb.
Känner att de inte är någon idé just nu, kan ju inte komma på intervju med 2 barn om de skulle bli så. haha!!
Jaja...

Just nu är jag förkyld som ett arsel!
Snorar & har fett ont i halsen.  =(
Inte de bästa att söka jobb då heller kanske =P

Bella sitter & kollar på tv & Isac röjer där uppe, tänkte att jag skulle passa på att skriva lite undertiden.
Runt 11.00 ska Isac sova middag, tänkte vi skulle gå ut i kylan en liten stund efter att han har sovit klart.
Man lär ju passa på att gå ut medans de är en mild kyla.
Har verkligen ingen lust, då jag inte mår nå bra, men får så dåligt samvete när barnen bara är inne.
Nä, ut i kylan bara!!  =)

Har köpt jätte söta taklampor till köket, sätter in kort sen.
Nä, ska leka lite med barnen nu!

All my love to you!

God fortsättning!

Nu är de 2011!!
Kommer inte att kännas lika konstigt att skriva 2011 som de kändes att skriva 2010... =)
Få se vad detta år har att erbjuda.
Nu i Januari så har jag givit mig fan på att hitta ett bra jobb, INTE inom restaurange denna gång.
Nä, nu ska jag prova på något nytt.
Jag har sedan jag va 17år jobbat inom restaurange & jag har nu 11år senare kommit underfull med att det inte passar mig längre...eller passar & passar, de är ingen bra bransch att jobba inom!
Självklart ska man inte dra alla över en & samma kam, men så gott som...  =P
Jaja, bättre sent än aldrig!
Jag vet ivarjefall att jag vill jobba med mycket människor runt omkring mig.
Skulle ALDRIG kunna jobba på ett kontor, skulle få ångest.
Nä, kanske skulle prova inom handel, de verkar roligt.
Jag menar, jag ÄLSKAR ju att jobba under press & stress, där det liksom blir att jag tävlar emot mig själv. hehe
Bara jag får arbeta mycket med händerna så går de =)
Städa skulle jag faktiskt också kunna göra.
Låter kanske inte roligt, men jag jobbade för mellansvenska städ förut & trivdes som fisken i vattnet.
Konstigt de där, men kräsen är jag då verkligen inte! haha
Kollar runt lite som personlig assistent också, de trivdes jag också jätte bra med.
Jobbade för Lss-enheten i Hofors ett tag.
Tyvärr så flyttade jag tillbaks till Gävle och jag hade inge körkort då, skulle bli väldigt krångligt med pendlingen då jag jobbade nätter oftast & tågen/bussarna gick inte så bra med mina tider.  =(
Jaja...

Hoppas ni har haft en underbar jul & nyår då.
Själv var vi hemma hos svärfar & firad jul.
Vi åkte dit på fredagsmorgonen, sov kvar till söndagen & innan vi åkte hem på söndagen så blev vi bjuden på mat hemma hos svärmor också!
Kan ju säga så här, var verkligen lääänge sen som jag hade de så stressfritt!
Olyckligt nog så har jag fått magkatarr, drygt som fan.
Lätt att sressa ner menar jag!
Blir nog bättre när barnen har börjat skolan/dagis igen & när jag har fått ett jobb.
Tror nog att stressen på jobbet skulle va en helt annan sak än stressen man har mer psykiskt här hemma.
Är ju så mycket annat runt omkring här hemma också som jag inte kan släppa för en stund så länge jag inte har annat att fokusera på.
Är ganska tungt just nu "med det andra"
Skulle så gärna vilja skriva allt här, men tyvärr så är de alldeles för personligt.
Inte för mig direkt, men för den andra personen.  =(
Få se om jag får träffa en viss männinska nu under de kommande dagarna så kanske de kommer att lätta en ENORM börda för mig, göra mig lugnare & ge mig lite mer svar.

Isac den lillemannen har däckat på soffan.
Han får sova 30 min till, sen blir de till att åka iväg & hitta på något.
Bella är hemma hos en kompis...
Tommy är med lillebror min & kollar på en bil, sedan ska dom hem till mor & far för att skotta gången & taket.
Mina föräldrar har ju vart i Thailand nu i 1månad & kommer hem nu på tisdag. =)  <3
Jag var ut till dom i veckan som har vart för att vattna deras blommor.
kan ju säga så här... Jag kom inte in för att parkera bilen ens, då de bara va en vall av snö på ca 1,5meter ivägen!!!
Jag fick ställa mig mitt på vägen undertiden jag var in & vattnade alla blommor, & de är inte 1 blomma dom har! snarare 40 blommor!!!  *suck*

Nä, nu ska jag göra mig klar för att sedan ringa hem min dotter.
Få se om jag hinner att skriva mer ikväll!

All my love to you all! <3


RSS 2.0