Stuff 4 kids!!

Vill du ha snygga, tuffa & hållbara barnkläder med både färger & kvalle?
Vill du även ha dessa kläder till ett bra pris?
Gå in på länken nedan!
(Polarn & pyret kan slänga sig i väggen hihi)

Stuff 4 Kids - barnkläder presenter leksaker gävle barn nova star villervalla
http://www.stuff4kids.se/
Hos Stuff 4 Kids i Gävle hittar ni barnkläder, leksaker och presenter från bl.a. Nova Star och Bobux.





MISSA INTE, GÅ IN NU!!














Jag & mitt kaffe!

Det är jag & mitt kaffe emot hela världen! =P
Satt här & tänkte på hur mycket kaffe jag dricker om dagarna...Kom fram till att det var MYCKET!!
Men det är ju sååå gott!
Om jag blir piggare av de?
Nä, kan jag ju inte påstå!  =P

 Mmmm!!!

Hitta lite mer nya lycktor också!....från de ena till de andra menar jag hehe!

 mysiga va? =)

Ja, denna dag har inte bestått utav så mycket.
Som sagt var så var jag hem till Sofie på förmiddan en snabbis & drack en kopp kaffe.
Efter de vart det hem & städa av lite här hemma.
Fattar inte hur det kan bli sååå stökigt efter 2 barn!
Tycker inte att man gör så mycket annat än att plocka efter dom.  =P
Efter det ROLIGA plockandet så blev det ännu roligare...TVÄTTA!
Nä fy tusan, roligare kan man ju ha! hehe
Jaja, vad vore livet utan mina ögonstenar!? <3
Efter allt plockande & tvättande så var det dags att hämta Isac på dagis.
Hem sedan för att sätta sig vid datorn & skriva lite fler CV:n & Personligt brev.
Inte det roligaste kanske, men än har jag inte tröttnat på de.
Tycker det är lika spännande varje gång man lämnar in CV:t...alltså på vad svaret blir!
(Om man får ett svar vill säga.)

Ja, mer än så har det inte vart idag.
Inser verkligen vilket tråkigt liv jag har! haha
Jaja, jag trivs med det ivarjefall.  =)

Längtar som tusan till "Ladies night" ivarjefall.
Ska bli så roligt att få träffa tjejerna!
Tjohoooo!!

Nä, ska ta & ringa ett samtal nu...
sedan ska jag "sova skiten ur kudden" som Peter säger! haha!!

All my love to you!!


Bilder...

Här kommer de utlovade bilderna.
Tyvärr så blev dom inte så bra...



Ja, om ni inte ser så är det en spegel i hörnet! hehe
Blev ju en total ommöblering där inne.
Blev mycket luftigare & finare där inne nu.  =)
Satte även in de nya blommorna i fönstret i sovrummet.
Tänk vad ett par blommor kan göra i ett fönster.



Har skjusat lilleman till dagis, Bella är hemma då skolan har studiedag.
Tänkte att det va lika bra att han fick gå, eftersom att jag är så förkyld.
Var hem till Sofie en sväng på förmiddan & drack en kopp kaffe.
Alltid lika trevligt! =)

Nä, ska slänga in lite tvätt nu, men skriver mer senare!

Pöss på er allihopa!


möblering!

Ja, taveluppsättningen sluta med en möblering & grovstädning inne i sovrummet! haha
Heeelt slut just nu.
Samtidigt det skulle äga rum så läre jag passa på mina 2 barn också.
Karln är åter igen hos min far & hjälper honom med huset! =P
*Klappar mig själv på axeln*
Sätter in bilder imån.
Blev så sent nu...

All my love to you all!

Färgbomb!

Ja, denna dag har bestått utav en fortsatt förkylning & en nyinköpt tavla! =)
Sätter in en bild lite längre ner i inlägget.

Vaknade & lämnade barnen på skolan/dagis.
Åkte sedan hem till Sofie & drack en MASSA kaffe som vanligt. haha
Sedan bar det iväg till Dollar Store för att besöka tanten Anna-Lena.  ;)
Min älskade make kom även dit efter en stund.
Tyvärr så var det bara att lätta på plånboken då jag hittade denna super fina tavla på Marilyn Monroe.
Har inte gillat hennes rödaktiga tavlor på ansiktet så mycket, lite för hårt med färgerna för min smak...
men nu hitta jag en super fin som sagt var!

 Älskade den så fort jag såg den! <3

Sätter in kort på hur det blev när den sitter uppe!  =P

Har ju äntligen rensat klart i garaget som jag skrev om i ett tidigare inlägg.
Vart inte så mycket prylar till att ha en garageloppis, men nu fick jag höra utav min älskade systeryster om ett ställe i Valbo "Spiken" där man kan hyra ett bord för att sälja på deras loppis, så får det bli.  =)
Var inte heller speciellt dyrt, 75kr på söndagar för ett bord... som hittat! haha
Hittade lite roliga underlägg till glas när vi höll på att rensa garaget också...


Roliga & med lite färg =)
Är ganska less på ett hem som nästan bara består utav jordnära färger, så nu håller jag på att göra om det till en färgbomb istället! hehe

Sitter & funderar på vad jag ska göra för mat.
Är ju så himmla drygt det här med maten.
Att man måste äta varje dag...kunde det inte vara varannan ivafall!? hihi
Känns som om att man äter samma lika varje dag.
Tror det får bli lat mat idag, carbonara på påse! haha
Ungarna ÄLSKAR det ivarjefall, är ju de som är huvudsaken!

Nä, ska väl göra min kaffe & sen börja med maten, klockan stannar inte för att jag vill de! ;)
Skriver mer ikväll!

All my love to you all!


Korsetter för 99:- !!!

Ja, de är ju ovanligt.
Isac har ju som sagt var haft feber, nu har även jag blivit förkyld.
Var inte länge sen som jag blev av med min hosta.
Jaja, får kurera mig så mycket som det bara går.

Annars så har jag vart på stan med Sofie idag.
Eller vi har gjort en massa ärenden.  =)
Var bara dit & sen hem för att hämta barnen.
Tiden går så jädrans fort när man gör något roligt.

Just ja!
Tänkte jag skulle visa er de 3 korsetter som är nedsatt denna vecka!
Här kommer dom! =)



PRIS: 399kr   99:- !!!!
Sök på: "Corset Diana L"
Gå in på denna länk:
Sexleksaker från Lustjakt.se





Pris: 549kr  99:-!!!
Sök på: "Lucy ML"

Sexleksaker från Lustjakt.se





Pris: 439kr   99:-!!!
Sök på: "Anna - SM"
Denna korsett har jag själv! Rekommenderas verkligen. MYCKET finare i verkligeheten!!
Sexleksaker från Lustjakt.se



Naturligtvis så finns det många fler korsetter.
Här kommer några bilder!






Passa på att fynda!
Bara att klicka dig vidare genom länken nedan!

Sexleksaker från Lustjakt.se




Nä, klockan tickar...dags att sova kanske, har en lååång dag framför mig imån!
Nattinatt mina kära!

All my love to you all!!

Lilleman <3

Ja, lillemans feber bara fortsätter.
Kanske det är 3dagars feber?!
Han får skyhöga febertoppar & ofta, vi får varva med Ipren & alvedon hela tiden! =(
För övrigt, de korta stunder han är feberfri då är han pigg som en lärka!
Han är inte sjuk eller något annat, har bara feber.  *mammas snosen*
Tur att man inte jobbar nu säger jag!!

Dagen har endast bestått utav tvättning, lite små plock & mysning med Isac.
Den stackarn var sååå slut här i förmiddags, han somna vid 09.30 på soffan & då hade han vaknat vid 07.30 endå.
Han som inte brukar sova middag före 12.00, & då brukar det endå ta en stund innan han somnar in.
Var precis in till lill hjärtat & gav honom alvedon.
Han var alldeles het.   =(

Det svåra när sina barn är sjuk, det är att man (eller jag ivarjefall) inte kan släppa över barnen & tankarna till någon annan...utan man vill ha kontrollen osv själv!
Jag vill varje sekund veta hur mitt barn mår!!   =P
Bra el. dåligt?

Ja mina kära, nu är det dags för att sluta röka också...fast på MITT sätt!
Ingen idé att ni tjatar eller säger något, kommer att vara irriterad nog just då.  =P
Jag gör det här för MIN skull & inte för någon annans! 

Saknar våra gamla grannar gör jag också!
Dom tokstollarna var ju verkligen ett ljus här på gården!  hihi

Nä, nu ska jag gå & kolla febern på min son.

All my love to you all!

Sorry!

Ledsen vänner.
Är alldeles för trött för att skriva något vettigt nu (som om att jag annars gör de menar jag)   ;P
Isac stackarn åkte på feber idag, så det blir väl halva natten vaken då! =(

Nattinatt mina sovande vänner! ;)

kaffe drickande....

Dagen har hittils bestått av kaffe drickande & solning hos "Läder Lennart!"
Kände mig som ett spöke, så vit som jag va!  *ryser*
Sofie var med & det va hon som även fick bjuda på kaffe.
Just ja! Det blev en powernap för oss båda också! haha!
Var verkligen sjukt skönt lär jag säga!

Har nyligen hämtat barnen ifrån dagis.
Bella hann inte mer än innanför dörren så tog hon hjälmen & cyklade iväg till en vän.
Är skönt när dom kommer upp i den åldern då dom kan cykla runt lite själv, då man inte behöver hålla reda på dom hela tiden.  (Bara man vet vart dom är)
Bella är jätte duktig på att komma & berätta vart hon ska tack å lov! =)

Min stora kärlek ska åka direkt ut till mor & far efter jobbet för att hjälpa far min med lite bygge på huset.
Är ju sååå tråkigt att sitta själv här hemma.

Skulle ringa läkarn idag också, men så blev det ju inte!
Har ju sååå jäkla ont i högra handleden & jag har haft så här i ca:2-3år.
Skillnaden nu är ju att jag har haft ont nu i lite mer än 1 vecka, i vanligafall så brukar det gå över på 1 natt...men icke denna gång!

Läkarn ville att jag skulle komma & ta lite prover osv...men dom flesta vet ju hur jag är när det gäller blodprover!
Tänkte jag skulle vänta tills nästa vecka ivarjefall.
Drygt att jag inte kan använda högra handen hur jag vill, gör alldeles för ont, alltid ska det vara något! =(
Jaja, livet går vidare! hehe

Ska börja med mat nu, men skriver mer ikväll!

All my love to you all!!

Dillar & Dongar!!

Ja, som ni kanske har märkt så har jag inte vart så angagerad i försäljningen för "lustjakt", men nu tänkte jag att det skulle bli en ändring utav de! 
Tyvärr så kommer jag inte att hålla i några homepartys, utan bara ge er lite info & erbjudande här!
Jag har även några visningsprodukter kvar här hemma, så är du intresserad så kan du bara maila mig på:
[email protected]   Kan isåfall komma överrens om ett bra pris!  =)  (Det ska vara ett "understreck" mellan you & 82!!!)

Jag kommer varje vecka att sätta ut bilder på det jag som försäljare tycker är prisvärt & som har fått bra recensioner av andra användare/köpare! =)
Jag kommer även att sätta ut bilder & direktlänkar till alla dessa produkter.
Sen kommer jag också att berätta om de produkter som DU kan få specialerbjudande på!
Tänkte jag skulle börja här & nu! ....


Tänkte jag skulle börja med ett siliconbaserat glidmedel som heter "Eros" & som har fått toppen bra recensioner!
Detta glidmedel är jätte bra till att behandla/smörja era produkter med så att dom inte torkar ut & går sönder.
(Man ska EJ behandla ALLA produkter med siliconbaserat glidmedel, men väldigt många. Produkten är heller inte testad på djur!)
Här kommer Info:
Den är helt leksakssäker, fettfri, innehåller inga skadliga ämnen och är allergitestad, så att du tryggt skall kunna använda denna produkt. Den blir aldrig klibbig och har mycket långvarigt glid, så att du kan ha en njutningsfylld stund utan problem.

Detta glid är det i särklass bästa silikonglidmedlet på marknaden och det är speciellt framtaget för dig som har känsligt underliv.

Denna produkt är gjord för dig som vill kunna använda glidmedel ofta och vill ha en produkt som inte förorsakar någon irritation.

Du som har underlivsproblem, vestibulit, sköra slemhinnor, övergångsproblem m m ska med fördel använda en glidmedel som ger dig ett bra och hållbart glid så att du inte får ytterligare bekymmer.

Egenskaper:
Baserad på Silikon
Färgegenskaper Genomskinlig
Kvalité Mycket bra
Produkttyp Glidmedel
Volym 30 ml
Konsistens Trögflytande

 REKOMENDERAS STARKT!
PRIS: 119:-   (räcker oerhört länge!)
Sök på: "Eros Woman Gel 30 ml"


Nästa produkt jag skulle vilja ta upp är en "kanin" (dildo) som blev känd genom "Sex and the City".

Info:
Här har du världens mest sålda sexleksak genom tiderna, den mest omtalade leksak som någonsin tillverkats. Staven som blev känd i tv-serien ”Sex in the city” där Charlotte vägrade att lämna sin lägenhet på grund av Rabbitens alla konster. I avsnittet får Charlotte till slut släpas ut från hemmet av sina kompisar då hon inte frivilligt vill överge sin beroendeframkallande Rabbit.


Rabbit Pearl är tillverkad av jelly, vilket medför en mjuk och härlig känsla vid användning. På klitorisstimulatorn utgörs toppen av två vibrerande öron för maximal tillfredställelse. Det roterande skaftet med dess roterande kulor fungerar på ett sätt som uppenbarligen har blivit mycket uppskattat. Den lilla klitorisstimulatorn tillgodoser klitoris behov av lite extra stimulans för att uppnå maximal njutning.

Recension från en användare:
Produktrecension
   
"Wow! Kan inte säga annat än wow!!! Jag har en del sexleksaker i mina ägor men aldrig fått en sådan kraftig orgasm med någon annan än denna Rabbit!!! KÖP DEN du kommer inte att ångra dig."

Egenskaper:
Kvalité Medel
Ljudnivå Medel
Material Jelly
Målgrupp Kvinnor
Produkttyp Vibrator / stav
Vattentålighet Ej vattentät
Vikt 450 gram
Minsta diameter 3,3
Största diameter 4 cm
Penetrerande längd 13 cm
Total Längd 19 cm
Yta Slät
Ytstruktur Slät/Lite knottrig
Färg Rosa
Hårdhet Medel
Drivkraft Batteri R14 (C)
Antal batterier som krävs 3 st
Hastighetsreglering Steglös
Vibrationsgrad Medel

PRIS: 299:-
Sök på: "Rabbit Pearl"

För alla er som speciellt har fått barn & ni andra också naturligtvis!
Kanske inte alla som angagerar sig i att göra dessa tråkiga knipövningar efter ett barnafödande?!
Kan säga att detta är världens grej!
Du behöver inte tänka på att du ska gå & kniiiiipa, utan dessa kulor fixa det! =)

Info:
Inkontinensbesvär är ett mycket vanligt problem och många kvinnor kan vare sig hoppa eller nysa, utan att det kommer några droppar urin. Oavsett om du redan har besvär eller om du vill förebygga, så är dessa kulor ett mycket bra hjälpmedel.

Dessa knipkulor är gjorda i silikon och de innehåller en ljuddämpad tyngd i varje kula. Kulorna har en diameter på ca 3,5 cm och de bör användas regelbundet för att förhindra inkontinensbesvär och eventuellt framtida livmodersframfall.

Recension från en användare:
"Jag trodde verkligen inte det skulle göra så stor skillnad. Mina slidmuskler har blivit mycket starkare sedan jag började använda dessa. Numera håller jag tätt även när jag nyser och jag är ÖVERLYCKLIG."



Kvalité Bra
Material Silikon
Produkttyp Knipkulor
Vikt 63 gram
Diameter 3,5 cm
Färg Svart
Hårdhet Mycket hård

PRIS: 199:-

Sök på: "Smart silicon balls"


Ja, det var vad jag hade just nu att rekomendera!
Det är bara att gå in på loggan nedan för att komma till "Lustjakts" hemsida.
Sök sedan på produktens namn bara!
Finn MYCKET att gotta sig i!   =)

All my love to you all!!

Sexleksaker från Lustjakt.se

Ljushårig!

Första steget tog jag idag till att bli ljushårig igen!
Känns så jäkla spännande. Var ju ett par år sedan som jag hade ljust hår. Nästan 5år sedan.
Kan säga att jag längtar tills det är tillbaks till den färg jag hade förut, min naturella hårfärg!
Kommer nog bli ett antal "mössedagar" haha!

Sitter & kollar på klocka stup i ett. Är verkligen tajm för att slänga sig i sängen, men bara en liiiiiiiten stund till i vaket tillstånd vill jag vara. Avsluta de små saker jag vill hinna göra innan jag sloknar av i sänga.  =)
T.ex skriva blogg, skicka iväg en ansökan för jobb, lägga fram kläder till barnen inför morgondagen osv...
Alla dessa små saker tar ju fan en evighet...många bäckar små?!  =P

Nu den 23 Okt ska jag iväg på Ladies night med Catrin & hennes tjejer. Jag vet vem en utav dom är ivarjefall (utöver Catrin) ska bli så fruktansvärt roligt. Ska även bli roligt att få träffa lite nya människor, inte för att det är nå större fel på mina vänner...men... haha!!  ;)
Har hört att det ska va ett sjuhelsikes röjj på dessa Ladies nights kvällar.  *Tjohoo*

Nä, ska sova nu, men lovar att jag skriver mer imån! (ska bara ut & ta natt ciggen först)  ;)

All my love to you all!


Skitväder!!

Dagen har bestått av en massa dega...
Åkte & lämna barnen på dagis/skola i morse, åkte hem för att slänga i en tvätt.
Efter tvätten var klar åkte jag hem till Sofie & drack en massa kaffe! =)
Sandra var även där.
Tiden tickade iväg så fort & plötsligt så var det dags för att hämta barnen.
Kom hem & slängde i en ny tvätt!
Nä, mer än så blir det inte!

Ska hem till bäste Catrin ikväll.
Ska bli fruktansvärt skönt att komma bort lite, var ju inte direkt igår kan jag ju säga.
Var ett tag sedan som jag träffa henne också, så det blir nog en massa prat.

Har sökt en massa jobb ivarjefall, känns skönt.
Har inte kommit till den punkten där jag känner att det är jobbigt än & tur är väl de!  =)

Imån ska jag & Isac vara kvar på Bellas skola för att kolla på när hon spelar teater.
Är inget som vi föräldrar ska vara kvar på, men jag tyckte det skulle vara roligt att titta så jag bjöd in mig själv! hehe...
Tror nog att Bella också skulle tycka att det va roligt om vi var kvar & tittade.

Efter skolan ska vi åka direkt till Bellas faster Mia & farbror Peter! =)
Gissa om hon längtar!
Jag & Isac åker hem senare till kvällen, men Bella ska vara kvar hela helgen.
Tommy ska ut med jobbet, så det blir en lugn kväll.
Min Lotta ska komma till Gävle imån också, få se om hon orkar komma till kvällen för att mysa lite! =)
Sist hon var hem så hann jag inte träffa henne.  =(

Nä, nu ska jag börja förbereda maten!

All my love to you all!!

Blonda slingor!

Ja, garaget är nu i full gång med att bli rensad.
Fattar inte hur man få plats med allt!
Kan ju säga att det går verkligen inte att parkera där inne nu! haha!
Jag har ju suttit & funderat på om jag ska hyra ett bord på en loppis, men man ska ju hitta & frackta skiten dit också, men då kom ju Mia med en toppen idé...
varför inte bara ställa upp det i garaget & ha loppisen där?!  =)
Japp, & så får det bli.

Nästa fredag ska jag till frissan.
ÄNTLIGEN ska jag bli blond igen! *Tjohoo*
eller jag ska göra en MASSA slingor & ha lite svart kvar.
Typ så här...

Det mörka syns väl inte så himmla bra, men lite.
Får ursäkta kortet! haha
Har ju ett antal år på nacken! ;)

Mia har vart här idag.
Är alltid lika trevligt & roligt när hon/dom kommer på besök.
Var ut en sväng till "Owes" men hittade inget jag ville ha, förutom kuddarna då.  =)

Har inte så mycket att dela med mig idag, men lovar er ett kort före-efter när jag har slingat håret! =)

All my love to you!


En skön dag!

Har vart en riktigt skön dag idag.
Lämnade Bella på skolan kl:08.00 & Isac 09.00 på dagis.
Efter att jag hade lämnat Isac for jag raka vägen ut till mor min & gick på en lång promenad.
Var så härligt att komma ut lär jag säga.
Var hos mor min till ca: 13.30, sedan var det dags för att hämta hem barnen.
Började med att vara ute på gården en stund.
Jag gick in lite senare & började med maten, då Bella var ute med Isac & gungade på honom i gungan.
(Jag ser dem ifrån köksfönstret) hehe...

Imån ska jag slipa lite dörrar för att sedan måla dem röd, ska även kolla upp vad runda små fönster som man kan sätta i en dörr kan kosta.
Sedan blir det till att rensa så gott det går i garaget också.
Jag är ju inte så stark, så vissa flyttlådor får jag nämligen inte ner själv.  =P
Har beställt tyg nu till nya huvudgaveln till sängen.
Ska göra en egen HÖG gavel till sängen, är sååå less på att inte ha någon alls! hehe
Ska även till "owes" sen för att lägga undan 4 kuddar till soffan.
Dom va riktigt snygga dom jag såg igår när vi var där.  *mums*

Satt & skratta här tidigare idag.
Isac har ju börjat "prata" så mycket.
En sak som kom helt plötsligt va: "Isac....Åhhhh" ska filma så ni får höra hur roligt det låter!
Lite svårt att beskriva ljud med text! =P

Just nu är Tommy på innebandy & jag sitter här & funderar på om jag ska slänga i en tvätt.
Kändes fruktansvärt jobbigt, tror fan jag hoppar över de idag! =)

Här kommer "Hallelujah" låten när min lillebror sjunger! =)  *stolt*


ENJOY!!  =)

All my love to you all!

Det va helgen de!

Ja, då var helgen slut.
Vad har jag gjort?
INGET!
Karln har vart på kurs hela helgen & jag har typ bara suttit hemma.
Ett riktigt skitväder är det idag också.
Få se vad som händer.
Ut lär jag komma ivafall, barnen också.

Sitter & tänker på en av mina vänner som har det lite jobbigt just nu.
Håller tummarna på att hon snart får blir frisk & att dom snart kommer fram till orsaken, om det är det som har ställts vill säga. *Love you girl*

Bella har fått en massa nya vänner ifrån skolan.
En av hennes vänner följde med oss hem i fredags, var roligt faktiskt.
Man blir ju så totalt såld när man har dem skratta & fnissa rakt ifrån hjärtat!  =)

Isac, han bara växer & växer, från alla håll & kanter. hehe
Tiden har gått så himmla fort sen man fick barn, timmarna räcker liksom inte till.
Jag har nu insett att även om jag är vaken halva nätterna & donar så räcker endå inte timmarna till.
Ja, så nu har jag lagt det på hyllan.  =)

Sitter & tänker på hur jag ska göra om här hemma.
Nya inrednings grejer & lite tavlor.
Skulle gärna vilja tapetsera vissa väggar också, men det får bli det allra sista!
Har så mycket vi lär göra klart här hemma endå.

Iveckan kommer ev bror hit.
Alltid lika trevligt.
Tänkte jag skulle försöka ta mig ut till systrarna mina i veckan också.
Var ett tag sedan nu.

Ska även ut för att lämna en massa ansökan lite här & var.
Ska bli riktigt skönt att få göra de.
Man kommer känna att man har gjort något vettigt ivafall!  =)

Nä, nu kom min man hem, ska väl vara lite social.

All my love to you all!

Såååååååå tråååkigt!!

Ja, detta är nog den sugigaste helg jag någonsin har vart med om!
Karln går på kurs mellan 08-17.00 & själv kryper man snart ur skinet!
Idag har vi bara vart hemma (jag & barnen) har inte funnits något alls att göra.
SUGER K_K!!!!!
Har gått & små städat hela tiden, allt för att få tiden till att gå.
Vart småirro hela dan, svurit över hur allt är halvfärdigt här i hemmet.
Det går mig verkligen på nerverna, speciellt då man är hemma så mycket & ser det hela tiden!*suck*
Nä, har ingen lust till nånting idag!
Hoppas ni alla har en roligare helg än vad jag har ivafall!

All my love to you!

Skit också!

Jag satt här tidigare idag.
Skrev ett inlägg om dagens bravader osv...
Gissa vad som hände när jag skulle publicera det?! INTERNET FAN SLUTA FUNKA!!
Jora, det försvann bara ut i toma luften...så nu glider det väl bara omkring allt jag skrev nånstanns! Psykbryt AB!!   =(

Orkar tyvärr inte skriva om allt,
men jag skriver ett par rader imån.
Ska nu till att sova, ska upp tidigt med valparna! ;)

All my love to you all!

Lugn kväll...

Ja, det blir en lugn kväll idag.
Tommy ska ta hem en polare & jag ska först hämta lillebrorsan för att sedan åka hem till syrran & kolla på film.
Ska bli RIKTIGT skönt att få komma hemifrån kan jag ju säga.
Isac är fortfarande förkyld, men dock lite bättre.
Jag hoppas att det är över nu med allt det sjuka.
Bella hostar ju fortfarande, men hoppas hon slipper den hosta jag har haft.
Det var verkligen fruktansvärt att hosta konstant i 3 veckor! *usch*

Isac ligger just nu & sover middag & jag håller på med tvätthögen.
Tänkte jag skulle passa på att gå ut med flyttlådorna till garaget som står i hallen.
Dags att ta in 2 nya lådor som ska rensas ur.
Fattar inte att man har stoppat undan allt.
Det mesta är ju faktiskt bara skit som kan slängas.
Det dryga är väl att man måste sitta & åka till återvinningen med allt.

Annars så händer & fötter inte så mycket idag.
Ska väl försöka att städa ordning lite innan karln kommer hem.
Är ju så trökigt när lådorna står i hallen, det ser ju så stökigt ut då! =(
Jaja, bara att bita i det sura äpplet! =)

Dags att sätta igång!

All my love to you all! 


hmm

vad fan händer? =)

Vad ska man säga?


Titeln som president va upptagen!

Ja, det är en ny dag med en massa nya möjligheter.
Sitter & skriver lite fler ansökan, nu jäklar ska jag hitta ett jobb! =)
Ja, som sagt var så var ju titeln som president upptagen av Ankan ;)
Så nu får jag bli statsminister istället!  ;)


(Ni får ursäkta min taskiga klädsel) ;)

Satt inatt & vänta på "paranormala stater", blev riktigt besviken på avsnitten.
Var ju inte alls nå spännande eller skrämande.  =(
men, men...

Var påväg att åka till posten för att hämta ut mitt nya "Fru Ingemann" körkort, men Isac blev så trött, så det får vänta.
Klockan tickar ganska trögt idag, men tänkte jag skulle sätta mig ned för att ta reda på hur mycket det kan kosta med att måla om i badrummet upp (våtfärg)
Är ju inte direkt så stort där, så jag får hoppas på att det håller slantarna nere! =)

Ja, få se om Isac kan följa med till furuvik med farfar & Maggan ihelgen på facketsdag.
Isåfall så skulle jag vilja fortsätta uppe med tapeter osv...
Skulle även vara skönt att komma ut på en bit mat med min älskade man.
Känns som om det va evigheter sen som vi umgicks.

Nä, nu ska jag gå & starta tvättmaskinen, lär ju få bort lite av berget. =)

All my love to you!!


"Paranormala stater"

Japp!
Precis the shit jag sitter & väntar på, "Paranormala stater"
Är ju så jäkla spännande!  =)
Övernaturliga & oförklarliga grejer!!  *Lovit*
Fattar inte varför jag ens kollar på de,
kan ju avslöja att jag nästa dör av rädsla & när jag ska in i sovrummet blir det ENORMT SNABBA skutt in i sänga! haha!!
I brist på annat så sitter jag här & trökar, mitt i natta!
Nä, nu ska jag springa ett varv runt jorden!
Höres imån! ;)

All my love to you all!

P.s Nu är uppsägnings papperet inlämnat, så nu tänkte jag satsa på att bli president!! ;) D.s


Hahahahhaa!!!


RSS 2.0