"Paranormala stater"

Japp!
Precis the shit jag sitter & väntar på, "Paranormala stater"
Är ju så jäkla spännande!  =)
Övernaturliga & oförklarliga grejer!!  *Lovit*
Fattar inte varför jag ens kollar på de,
kan ju avslöja att jag nästa dör av rädsla & när jag ska in i sovrummet blir det ENORMT SNABBA skutt in i sänga! haha!!
I brist på annat så sitter jag här & trökar, mitt i natta!
Nä, nu ska jag springa ett varv runt jorden!
Höres imån! ;)

All my love to you all!

P.s Nu är uppsägnings papperet inlämnat, så nu tänkte jag satsa på att bli president!! ;) D.s


Hahahahhaa!!!


Kommentarer
Postat av: ankan

tyvärr marlene! jag har redan sökt jobbet som president och fick det! men du kan ju bli statsminister,jag röstar lätt på dig i valet!

pussar

2010-09-01 @ 11:36:45
Postat av: Morsan

Hahaha!!! Härligt!

Ja, jag får väl bli statsminister då!

Men hade vart roligare att vara president, men vi kan väl byta om 1 år? haha!! Miss you!!

2010-09-01 @ 12:40:24
URL: http://marleneeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0