HÖSTFEST!!

Japp! Då var det dags för årets höstfest på Söderbacken igen då!  :)
Ska bli sååå jäkla roligt!
Var där för 2år sedan (var gravid förra året) och jag hade såååå jäkla roligt!
Det var även då jag och min ÄLSKLING förlovade oss!
Har vart förlovad i snart 2år....har ju gått så jäkla fort!
Barna ska vara hos Bellas faster.
Var meningen att dom skulle dit imån, men faster kom och hämta Bella idag så att hon skulle hinna att få ha lite ensam tid med henne idag! :)
Bellas faster är ju världens omtänksammanste människa på denna jord! (Henne karl också naturligtvis!)   :)
Så....jag ska åka dit och lämna Isac vid lunch imån :)
Ska fråga Bellas faster om hon vill vara gudmor till Isac...tror hon kommer att börja böla...det gör ju hon alltid!! hahahahaahaha!!!!!! (joking)
Men hon och hennes karl finns faktiskt alltid där för oss....ÄLSKAR DOM BONDLÄPPARNA!!!
Nej nu ska jag hem till min vän Sofie.
Men ha det så gött så höres vi!! :)

Kommentarer
Postat av: Sofflan

Men ditt miffo de vet väll du vid de här laget att en dag utan dig funkar inte hehe ;)

2008-10-21 @ 23:33:43
URL: http://sofieisaksson.webblogg.se/
Postat av: mia

hahhaa!!! Gör inte det va?! hihi!!!

Ska du med ut å röka strax då?

Pöss!!

2008-10-21 @ 23:41:51
URL: http://marleneeriksson.webblogg.se/
Postat av: sofflan

Klart att ja hänkar på hehe!

2008-10-21 @ 23:45:11
URL: http://sofieisaksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0