Tröööök!!

FUCK! FUCK! FUCK!
Fuck vad tråkigt jag har!
Livet riktigt suger just nu!
Finns ju inget att göra, men endå så är det så mycket jag vill göra! :(
Mitt "nya liv" gick ju käpprätt åt helvete!!
Känner mig bara fet och helt pluffsig!! UFFA!!
Kan man känna sig så jäkla oattraktiv som jag gör just nu?! Blääääää!!!
Måste man ha dessa dagar?
Nej nu måste det bli skärpning!! GO MARRE!!!!!  :P
Imån ska jag ta tag i det igen!!  Suck!...om man orkar!
inget roligt att berätta idag...
Pöss & godnatt!!

Kommentarer
Postat av: bondmoran

Nu får du ta å rycka upp dig du är inte ensam att känna dig pluffsig :) jag känner mig inte bara pluffsig utan FET haha.

puss puss på dig!!!!!!

2008-10-24 @ 17:14:54
URL: http://marleneeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0