Mamma...

Ja, idag har jag vart ute hos mami!!!  =)
Var dit å solade & höll henne sällskap.
Båda syrrorna var där också! *mycket trevligt*   =)
Skulle igentligen ha åkt till Höllik, men det blev ändrade planer då Bella skulle bort!

Var hos mamma till ca:16.30 , sedan var det dags att åka hem till vardagen!
Bella kom hem strax efter mig.
Sedan var det dags för min 7,5 km långa power walk! *sköööönt*
Jag var helt slut efter att jag kom hem!
Gick som en dåre! haha!!
Måst ha sätt ut som en dåre också! =P

Imån blir det nog till att åka och bada.
Hörde från väder gudarna att det skulle bli varmt imån!
*hoppas, hoppas*
Har hört med Sofie om hon & Ottan också vill följa,
men jag antar att jag får svar imån! haha!!  *You know*
Jaja, få se vad som händer!   =P

Har suttit och kollat på www.nelly.com
Såå snygga skor hitta jag ju naturligtvis!
Hitta även en jätte söt klänning!
Få se vad "farbror plånbok" säger! haha!!


Nej nu ska jag sova!
Helt slut efter power walken!
All my love to you all!!
*kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0