Vad skulle man göra utan hoppet?!

Det va mig en jäkla kass film!!  Haha!!
Se den inte!!...
...men vette fan vad den hette!....
...men se den inte!! haha!!

Har kollat film, ätit kina mat och myst me karln.  *gosigos*
Beställde en maträtt med NUDLAR,
& vad fan får jag!?
RIS!!!!!
Sällan min otur!
Men bitch som man är så ringde jag dit igen!
Gullig som han var så bad han tusen gånger om ursäkt & körde hit nudlarna! =)
Nu var det så här, snacka om kompensation...jag fick nudlar med fläskfilé, räkor, kykling & wokade grönsaker!! hihi!!
Gud vilket dåligt samvete jag fick!
Men nu är jag proppmätt!  
Det är sevice!!

Slipa väggen inne i Isacs rum också.
Snacka om att jag är slut i armarna!
Nu är det bara 1 vägg kvar!
Så imån drar man igång  slipen igen, sen spackla och sen tapetsera!
Har vi tur så hinner vi klart tills på söndag!
(vilket jag betvivlar, men hoppas!)
Vad skulle man göra utan hoppet?!
- Stå still!!!  Hahaha!!!
Fan, man kanske skulle bli en "ståuppare"
Mohaha!!

Blev ju ingen power walk idag heller då.
Eftersom att jag hellre vill ha klart i Isacs rum.
Få se hur det blir imån.

Nu ropar sängen på mig!
Ska upp imån till dagis igen.
Ska bli riktigt roligt!  =)

Sååå....som sagt var...
Händerna ovan på täcket....godnatt!

All my love to you all!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0