Ett litet stick!

Ja, va på sjukhuset med min lilla tjej idag.
Kändes förfärligt!

Vi var för ett par veckor sedan till HC på Brynäs,
där tog dom ett blodprov på Bella (rör)
Dom jävlarna har ju pajat för Bella helt & hållet! =(
Jag hann inte ens be Bella att titta bort innan den ena systern drog fram den ENORMA kanylen framför min sötnos ögon & den andra systern bara råhöll Bellas arm!
Fan vad arg jag var!! #%&"*^#%&¤!!!!!!
Man gör inte så!!

Skräcken som dom satte i min tös då kom verkligen fram idag!
Det var ju verkligen hjärtskärande att höra hennes hysteri & gråt!!

Idag skulle hon enbart ta ett stick i fingret! (vilket hon hade gjort om det inte vore för iddona)
Så...det blev inget av det.
Eftersom att det verkligen är jätte viktiga prov så skulle vi få komma tillbaks tills på torsdag,
då skulle hon få en "modighetsmedicin" , som dom sa! hihi!!....
men ivafall så är det ett lugnande i drickform.
När hon dricker det så kommer hon att bli lite "borta", vilket inte heller känns bra naturligtvis,
men jag vet att det är ett måste!
Det bästa är ju att hon inte kommer att minnas något ifrån sticken...inte känna något!
Mammas gofisan!
Nu är jag verkligen orolig!  =(

Efter det hela så lär vi vara kvar på sjukhuset nån timma,
för att sen åka hem.
Naturligtvis så jobbar jag senare på dagen & Tommy får då hålla koll på Bella, då hon inte får leka eller vara ensam under hela dagen! 
Känns inge bra att åka för att jobba då, men jag måste!
Jag får ta & ringa hem i massor!! =)

Få se hur lång tid det tar innan vi får svaren.
Jag vill ju ha svar NU!!!    *suck*

Efter sjukhuset så åkte vi med Bellas faster Mia och gjorde hål i öronen! =)
Det blev bara ett hål på Bella, min tyffa lilla tjej!
Hon har ju verkligen tjatat så!
Det var väl lite si så där med att göra hål =P
Bella stackarn va likblek när hon kom ut!! 
Men nu är hon super nöjd!
Tänkte jag skulle ringa en tjej som får komma och göra det andra hålet i örat medans Bella sover...
den lilla busan vaknar ju inte ens om så jorden skulle gå under!! haha!!
Får köra på att "hålfen" har vart här!! hihi!!

Kom hem sent ifrån Mia.
Jag har även beställt en tid den 27/9 för en tatuering!
Mia kommer nog sitta klistrad brevid för att håna mig om det skulle göra ont!! hahaha!!! ;)
*smärtan är min bäste vän*....som Mia säger!     =)

Imån ska jag jobba ivafall.
Ska bli så roligt!
Jobbar ju dessvärre ett fåtal timmar bara, men lika roligt för d!!

Efter jobbet ska jag gå till Cracko...
Ska kolla in hennes nya butik inne i stan!
Saknar den skitungen!!!   =)  <3
Det är verkligen synd att dygnet inte har fler timmar!
(fast då skulle man säkert bara få jobba mer)  hehe!!
Men imån ska jag ivafall ÄNTLIGEN få träffa min stumpa!!   <3<3<3<3

Nej nu ska jag sova!
Tänkte jag skulle bjuda på ett kort ifrån helgens bravader!

"Fest på Tokåkervis!!"


Osså naturligtvis ett kort på mig & min lilla fisan! =)



Åhh vad jag ÄLSKAR mina barn!!   <3
Mami loves you!! 

Nej nu är det dags att sova!
Ska upp tidigt imån.
Höres imån!

All my love to you all!!

P.s
Glöm ej att beställa sexsaker genom denna länk!! =)
D.s
Sexleksaker från Lustjakt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0