Måndag igen

Jaha, då var det måndag igen!
Första dagen på mitt arbete! *Tjohoo*
Är jätte roligt att äntligen få börja jobba igen!
Var så roligt att få träffa 2 av tjejerna, men den ena (Sofie) jobbade sista dagen idag!  *Buhuu*

Ja, imån ska jag äntligen iväg till sjukhuset med Bella.
Vill ju ha ett 100% svar på att det verkligen är njursten!
Jag har fått 3 tider redan med henne!!
Man blir naturligtvis orolig!
Varför ge 3 tider med detsamma om det ÄR njursten!?
Jag hoppas verkligen inte att dom hittar något annat!
Mammas fisan!!
Hur mycket ska hon behöva utstå igentligen?  *suck*

Mia följer också med till sjukan (Bellas faster)
Efter att vi är klar där så ska vi åka & ta hål i Bellas öron!  =)
Snacka om lycklig när jag berättade att hon skulle få göra d.
Bella har ju vela tagit hål i öronen sen över 1år tillbaka!

Jag ska även kolla om jag kan göra om min percing i naveln.
Den ser ju ganska förtäskig ut efter mina 2 graviditeter!!   =P
Ska även sätta mig ner lkte senare för att kolla efter en tatuering!
Nu är det fan dags att tauera mig!
Mia kommer fan reta ihjäl mig!! haha!!
Få se om Tommy följer med till Diana också.  =)
Till sjukan ska han med ivafall...vi lämnar guldklimpen på dagis innan!  

Fan, måste bara lägga in en klassiker!! haha!!
Sååå bra!!

 


Den är ju bara så jäkla störtskön! hihi!!
Här kommer en till!! hahaha!!  


Me love!!  =)

Nej nu kom min sambo hem!  <3
Ska mysa lite och glotta film nu!!
Skriver mer imån!

All my love yo you all!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0