Måndag...

Ja, Idag är det måndag.
Har vart som vanligt på dagis med Isac.
Tommy följde med idag också, han har semester!   =)
Imån får vi äntligen börja lämna dom helt...eller ja, från kl: 10.00!
Men det duger gött för mig!   =)

Har tyvärr inte gjort mycket idag.
Har faktiskt bara vart hemma och slöat!

På Onsdag planerar vi att åka till Leksandsommarland! *tjohoo*
Man blir ju som en 4-åring när man är där!  hehe
Synd var bara att det skulle bli regn i helgen, annars så hade vi kunna åkt då...
åh Mia & Peter med barnen hade också kunna följt med!!   =(

Imån kommer ÄNTLIGEN min Lotta hit på foffe!
Har saknat henne jätte mycket!   =)
Hon är ju min lilla rumpnisse ju!

Vi har gått igenom mycket ihop,
både på gott & ont!

Just ja!
Dom ringde ifrån Gävle sjukhus idag.
Bella har njursten, en på 4mm stor!
Min stackars min fisan!  =(
Så nu på tisadag (nästa vecka) ska hon in igen för provtagningar och röntgen bl.a!  =(
Hon ska verkligen få något riktigt fint efter att hon har gått igenom den dagen!
Förstå vad skrämande det måste vara för ett barn!
Bella tog ett blodprov för ett tag sedan på hälsocentralen...
snacka om att dom förstörde för Bella & hennes tillit till en sköterska med en kanyl!
Jäkla %&#'*^¤%#"!!!!
Så nu när vi ska ta ett till blodprov så lär hon ju bli super ledsen!
Mammas pussunge!!    =(

Nu är det lite tv som gäller, sen sova!

All my love to you all!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0