Uppdatering! =)

Ja, det va nu 3 dagar sedan som jag skrev,
har tyvärr haft väldigt mycket att göra!

I fredags kom Mia, Peter & Elin hit
för att fira Isac & Bella! =)
Blev till att åka & handla direkt efter att Karln min kom hem ifrån jobbet!
Fyfan vad dyrt det är med kalas!! hehe!!

Mia & Peter hade med sig jätte söta tårtor till Bella & Isac,
dom där är ju HELT jäkla otroliga!
Här kommer lite kort!





På lördagen höll vi på att städa och dona hela dan!
Försökte att få klart i Isacs nya rum,
men med våran tur så blev det mer rivning av gammal tapet istället för att spackla! *morr*

Hade även kalas på söndagen..
Här kommer lite mer kort! =)




Hade fullt upp på söndagen, från 11.00 - 19.00 typ! *pust*
Idag kom Lotta & barnen på lite fika & med paket! =)
Lika trevligt varje gång!

Just ja!
Har äntligen fått upp mina vägg ord!
Blev jätte fint!
(mer kort)  haha



Väggen i sovrummet är igentligen kolsvart, men det gick inte att få till det på kortet! =P
Trivs jätte bra me dem!

Idag har jag inte gjort så mycket...
med ALL rätt tycker ju jag då! hihi!!!
Imån ska jag kanske ut till mor & far...

Beställde lite kläder till Isac idag också!!




Nu är det skor som saknas!
Får åka på fredag och köpa dem!
Lille Isac har ju blivit STORA killen nu ju!
Börjar på dagis nu den 10/8
Dags att handla in lite dagiskläder osv...
Mammas storfisen!   <3  

Nej nu ska jag va social med min älskade!
All my love to ya!!

hehe!! 
*kisses*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0