Jag vill också ha en till bebbe!!

Japp, nu börjar Isacs rum att bli klart!
Tommy har nästan tapetserat klart nu.   =)
Ska bli riktigt roligt att få möblera där inne!

Ihelgen har det vart ganska lugnt.
Hamna hos grannarna igår på ett par öl.
Härligt mysiga grannar vi har lär jag säga!
Var även till Swedh & Anna och hälsade på.
Dom har en 4 veckors baby hemma!
Såååå jäkla söt!
Man blir bra sugen på att skaffa en till,
men det blir det inte kan jag lova!!  =P
Dom har inte kommit överrens om ett namn ännu,
men jag tyckte han såg ut som en Liam ivafall!!  hehe
Tänkte jag skulle åka ut i veckan igen och snosa lite på honom! =)

Nu ska vi kolla på film & mysa lite!
Skriver mer imån!!

All my love to you!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0