Sexigt värre!

Ja, idag som vanligt så har jag vart på dagis med Isac.
Vart en underbar dag!
Går faktiskt jätte bra där, jag existerar inte! hehe

Karln min stå & slipar i Isacs rum just nu *skönt att slippa*
Lär ju bara sätta in ett kort på honom!



Haha!! Sexigt & dammigt värre!! =P

Jag hoppas att han spacklar efteråt också!
Då kan vi kanske börja med att tapetsera imån!!  *tjohoo*
Längtar tills det är klart!

Sitter & funderar på när jag ska ta en sväng om på stan med brudarna igen!
Skulle va roligt innan det blir alldeles för kallt!
Jäkla sommar!
Vad hade vi?...3 veckor varmt totalt?
Väntar på rena rama istiden här nu!!  *suck*

Ja, nu är det bara 1vecka & 2 dagar kvar tills jag börjar att jobba igen.
Ska bli fruktansvärt skönt.
Saknar den sociala delen utan barn.
Sååå    here I come!!    =)

Imån ska hela familjen åka ut till Anna & Swedh för att hälsa på en stund.
Dom har ju fått sig en son (sååå nyfiken på hur han ser ut)
Ska bli roligt att träffas igen.  
Efter det så blir det hem för att äta & dona lite, sen åka en sväng på marinfestivalen.
Bella lär väll få åka nån karusell!
Jag däremot älskar att gå i stånden!
Efter det vet jag inte vad som händer, hem & lägga barnen antar jag för att sen kanske tapetsera lite mer,
beror på hur sent det blir.

Nu har ÄNTLIGEN min älskling semester igen!
Ska bli skönt att få ha honom hemma yttligare i 2 veckor!

Nej nu min avänner är det dags att koka lite körvas åt dotter min!
Höres imån!!

All my love to you!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0