Nya möbler...

Ja, tredje dagen på dagiset idag!
Idag var det faktiskt riktigt roligt där!
Vi var ute & lekte hela dan nästan med alla barnen!
Jag så inte så mycket av Isac,
då han charmade fröknarna!
Dom tog honom i sina famnar direkt!! hihi!!

Här kommer ett 2 kort  från sandlådan!  =)


Mmm...sand!

Kändes mysigt mellan fingrarna!! =)

Här kommer ett par kort till!   =)




Mammas små fisar!!  <3

Åsså lite kort ifrån båten! =)




Det va d! =)

Idag har jag vart hemma bara.
Blev fett less här tidigare!
Jag hade hela jäkla dan verkligen sätt fram emot min power walk,
men då lär karl min åka iväg me fucking JÄV¤%#A bil fan!!
Han läre kolla vad som hade blivit för fel på den.
Det låter lite knasigt när man kör bilen!
Självklart förstår jag att det lär kollas,
men när man verkligen är inställd på en sak & att det sen inte blir av pga något annat oplanerat...då blir man less! *suck*
Nu blir det utgång varje dag denna vecka!!  =P

Skickade tillbaks mina skor i dag!  =(
Få se om dom har dem i stl 37 nu da!
Blir tokig annars!
Mina hotti skor!!!

Har även suttit å kollat ut vad vi ska handla till Isacs rum...
Då det är ganska litet så lär vi bl.a tänka på förvaringen...
Också vill vi ha en bord och stolar där inne naturligtvis...



Vet inte riktigt om vi ska ha röda stolen eller den blå till blå bordet...*funderar*
Jaja...



Ska upp med Isac & Bella till dagis imån, så nu är det tajm att sova!
Med händerna på täcket....Nattinatt!!
All my love to you!!   <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0