Feber...

Jaha, blev inget bada idag.
Lille man (Isac) har feber!   =(
Typiskt min otur då!
Nu när det är varmt som attans! *suck*
jaja, får bada nästa år! hihi!!  ;)

Tog mitt första dopp i går ivafall!
Jag som är en sån badkruka annars.

Snart, snart så börjar jag att jobba igen!
Ska bli sååå skönt.
Isac & Bella börjar på dagis nu på måndag.
Hinner få lite ensamtid innan jag börjar jobbet ivafall.

På lördag ska jag iväg till Eckerö.
Ska åka med mor, far, bror, svägerska och med min älskade sambo!
Ska bli riktigt mysigt faktiskt!
Ska ha kameran i högsta hugg! hehe

Nej nu vakna Isac, ska göda honom lite, få se hur hög febern är...
Kanske jag får en chans att sitta i solen en stund!
Är ju vit som ett lakan!! haha!
Höres senare!
*kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0