Fett duktig! =)

Ja, fett duktig är jag! *klappar mig själv på axeln*
Var heeeelt slut & trött i dag vid 20.30 tiden!
Var meningen att jag skulle gå ut & gå vid 18.00 tiden,
men både mor & far kom förbi...
Dom åkte vid 20.30 tiden.

Hade verkligen ingen lust att ta en power walk då,
men hurtig som man är så släpa man sig ut på en 7,5 km power walk/ joggingtur!!
Trodde fan benen sprang före mig!! hahaha!!!

Jag har inte joggat på FLERA ÅR!!!!
Benen bara domna av, men jag pressa mig verkligen till det yttersta!!
Nu jääääävlar!!
Ska inte misslyckas denna gång!  =)
(och det kommer jag inte heller)
Jag är sååå otroligt mottiverad!

NU JÄKLAR!!!...ska ni få höra!
Fick en dikt av min älskling idag!!  *hihi*
Tänker tyvärr inte skriva den här,
min & min darlings ensak! hihi!!
Min ÄLSKLING!!  *Love you with all my heart*
Tyckte det va så gölligt!

Just ja! Imån får jag mina skor! *tjoooohooo*

*Tack papi*   hihi!!
Jag håller på att förvandlas till en "Sanna 2"  hahaha!!
Där har ni en riktig skonörd!!  ;)  *Love ya bitch*
Är ju så roligt med skor!
Var billigare att vara en väsknörd!  hehe!

Ja, imån blir det ivafall att åka iväg & bada.
Isac har inte haft nå mer feber på hela dan, så det bör vara okej.
Vi åker till Hilleviken tänkte vi.
En pytteliten badstrand!
Sola toppless...hell yaaaa!!!   =)
*VARNING*   hihi

Nej nu ska jag duscha & sen sova!
All my love to you all!
*kisses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0