Hmmm...


Nu jäklar var det ett tag sedan som jag skrev.
Har vart sjuka här hemma...men nu börjar det att gå åt rätt håll! :)
Har inte hänt så mycket...var lugna bullar ihelgen.
Var till Mia & Peter förra helgen...(kortbevis!)

Grrrr!!!   ;P
Min karl däcka först av alla! Hahaha!!!
Annars så har det typ vart samma lika...hehe!
På lucian ska jag parta me min lilla Lotta! :)
Ska bli sååååå kul!
Tänkte samla ihop ett gäng och köra lite singstar och leka lite lekar! (Bevisen kommer sen! )
Jaha!
På måndag börjar jag ett nytt liv! mohahaah!!
Ska börja äta Nutrilett (eller vad det nu heter)
Ska äta 2 påsar om dan!
Maten äter jag med min familj.
Har börjat å tränat här hemma ivafall...ska börja gå ut & gå med Lotta varje tis-tors....ska bli såååå skönt! :)
Går när vi har lämnat ungarna på dagis....7km runt sätra :)
Nej nu ska jag gå och sova!
Skriver mer imån. (Om jag orkar!)
Lots of love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0