Åhhh...shit!! ???

Ok, Trodde fan att jag va på smällen....inget lingon kom!!
Bara rann i pannan på mig av ovetandet!! hihi!!!
Gjorde ett test....å det visa...........NEGATIVT!!!!
Är ju sååå jäkla happy!!
Hade inte vart sugen på att vara gravid igen i 9månader! *ryser*
Födde ju förfan sista knodden för bara 4 månader sen!! :P            
                                

Ok, Mars månad SKA ALLA mina vänner vara upptagen....nämligen av min & Lottas fest!!! hihi!!
Planerar så löjligt att fira våra födelsedagar! :) *Lovit*
Det blir maskerad me tema.....*Moulin Rouge* (eller hur fan d nu stavas!) 
Så nu tjejer!!!!...På me korsetten och strumpbyxorna....på me lite fjädrar och sen...Shake that thing!!
Börjar me att äta, dricka och sjunga sig lite karoke här hemma i lokalen,
sen blir det till att dra till gojja! 
Där ska vi boka bord på övervåningen för alla som ska komma...sen är det bara att slänga fram pattarna över räcket brudar!!! *shake it!!* 
Grabbarna kommer inte heller undan...på me kråsade kostymer, höga hattar och käpp!!! haha!!
Hade ju faktiskt vart roligare om vi hade haft temat, men att killarna ska klä sig som tjejerna & tvärtom!!! hihihi!!!
*Funny! funny!*

Jaha!
Julen närmar sig med stormande steg....stress! stress! stress!!
Blir ju helt snurrig i kolan! Blaha!!
Ska ut på söndag me min karl och handla alla julklappar då!
Har ju lite barn att handla till!!

Nej nu skajag faktiskt försöka sova....
Men på återseende!!
LOVE YA BITCHES!!!!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0