Äntligen snö!!

YES!!
Äntligen är snön här!!
Nu är det dags att göra snöänglar! (en ängel som man är)  ;P
Rulla bollar och trycka ihop dem till en snögubbe!
Sjal, morot och mösa ska snögubben naturligtvis ha! :)
Åka pulka och grilla i hemlingby med min familj och mina vänner!
Fyfan vad kul!
Man blir ju som en liten skitunge själv igen!!
Klockan är nu : 04.02....åh jag kan som vanligt inte sova.
Både karl och ungar snarkar  nu! haha!!
Här sågas det inte en stock...utan här sågast det en hel skog låter det som!! hehe!!
Imån var det tänkt att jag skulle till öronläkarn med min son, men fortsäter det så här att snöa så sätter jag mig inte i nån bil med mina barn!
Sitter i vardagsrummet och tittar ut...nästan så man får lust till att klä av sig naken och hoppa i snön! haha!!
Nude Marlene tassar runt vinbär!! hahaha!!
Vilken vacker syn!
Grannen skulle väl tuppa av! mohaha!!
Åter till verkligheten...  :P
Svärmor var här idag och hälsa på...hon tyckte att Isac hade blivi så stor.
Lotta min kära brutta var osså förbi, berätta om sina bravader sen lördagsnatten! hahaha!!!
Jobba hårt älsklingen!!
Kan låna min läderpiska! hahahaha!!!
Längesen som jag var till pulleruskan Sofie nu! :(
Måste dit å dricka upp hennes kaffe!
Står väl å dammar i ett hörn nu! :)
Slipa mitt vardagsrummsbord idag osså!
Drygt av bara fän!!!
Tog sin lilla tid.
Domnade bort i både fingrar å tår för att det va så kallt! Bläääää!!!
Imån ska jag måla det svart!
Kommer bli så snyggt i vardagsrummet!
Nu är det bara soffan som saknas! :)
Nej nu ska jag försöka att sova....sätter in lite kort imån!
Pöss på er där ute!
Åh kör försiktigt!!
LOVE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0