Var det d!!

Jaha!
Då har Halloween passerat då!
Blev en lugn hemma kväll och mys med barnen! :)
Var skönt att vakna upp idag och slippa va helt jäkla hangover!!!! hihi!!!
Hade endå snott micken av bönderna och sjungit hela natten! ;P
Jaha, då är det söndag då....en jäkla tråkig söndag!
Dagen innan min karl ska åka och jobba i 5dagar! Blääääää!!! Booooooooooooooooring!!!
Är juh sååå trökigt!
Undra när fucking jäkla moderaterna (förtjänar inte att stavas med ett stort M) ska slå dank då?
Ut me dom äkkilsen!
Suger bara mer pengar ur dom fattiga och ger till dom snorrika!!
Sen undrar dom varför det har blivit så lite barnafödande...Hmmmm...ja, jag undrar d ja IDIOTER!!
Ingen har ju fan råd att gå hemma med barn längre!
Nääääää, TVI på er moderaterna!!!
Nej nu ska jag gå och lata på soffan med min karl....måste ta vara på våra egna stunder! ;P
Tjoflöjt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0