Åh, sköna sol!

Åh du sköna och underbara sol!
Har ju vart ett alldeles underbart väder idag!
Har suttit och solat nästan hela dan, helt underbart!!
Hörde att det skulle bli kallare på måndag, vilket jag hoppas är helt fel!..men vad kan man begära, är ju bara April än! =(
Hoppas det samma väder imån, sooooooooola ska jag göra då!! 

Ja, idag har jag och min älskling vart och fiskat med Bella och Willma.
Var ganska roligt, Bella & Willma var dom som gav upp först! haha!!
Blev inge fisk, men bara självaste grejen att fiska va mysigt.
Åkte tidigare och lämna Isac hos Lotta & Magnus och tog då med oss Willma.   =)

Sitter just nu och väntar på en väldigt sen mat!
Grillat! *mumma*...men men, det är ju lördag! =)
Imån är det städdag här på vinbär...tänkte ta en rensning i våran skrubb då också! =P

Nej nu är det mat dags, menb jag skriver imån!
All my love to you all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0