fyfan vad jag är hurtig!!

Japp! Idag har man vart en jäkla hurtigbulle!! =)
Morgonen börja med ett gny från min son...*kika upp me ena ögat, sedan andra...insåg att klockan va 09.00!!!*
Hurtig som jag är på morgonen hoppade jag upp ur sängen och gjorde min härliga morgon gympa...eller...NOT!!!!
Hehehe!!

Nä, jag klev upp me ögonen fortfararande halvstängda, gäspa som en idiot...hasa mig fram till min sons säng, plocka upp honom och satte honom i gåstolen...gjorde frulle åt min dotter, sedan blev det välling för pöjken!

Började sakta men säkert bli piggare...sedan satte det fan fart!!  =)
Klädde på barnen (och mig själv)...bräsa sedan ut på parkeringen med en cigg i handen *underbara goooooda morgon cigg* körde in på gården för att packa ur vagnen som befann sig i bagagluckan....slängde sedan in Lottas pall och klädsel till hennes soffa!
In me ungar och all jäkla packning som nu krävs för detta väder *kallt...varmt*...och maten, blöjor osv som krävs när man har ett litet barnn! =)=)

For iväg till affärn, plocka ut lite pengar på bankomaten, åkte sedan till macken för att köpa mera cigg!!
Åkte sedan till Lotta & Magnus...som satt så äckligt ute på baksidan och solade!!! hihi!!!
Lassa av ungar och packning till solnördarna....åkte sedan för att parkera bilen.

Satte mig sedan själv och sola...solnörda...   =)=)
Efter ett tag var det dags för att grilla lite korv...ungarna var som små flugor runt...hmmm...hihi!!!...eller var det vi vuxna? haha!!

Vart mer solning sen ivafll, va ju fett varmt i solen! =)
Hoppas verkligen att solen och d varma dagarna håller i sig nu!!

Efter ca: 4timmars "slit"  =P blev det tråkigt nog tid för att åka...
I me ungar och packning igen för att sedan åka hem...

När vi kom hem skicka jag ut Bella på gården, man kan ju inte va inne när det är så fint väder =)
Satte Isac i gåstolen för att sedan börja plocka i hemmet!
Det oskyldiga plockandet slutade me en storstädning!! =P.....så nu jäklar har man det gjort!! =)
Lär ju åter igen säga: FY FAN VILKEN SNYGG OCH STOOOOOOOOR SOFFA VI HAR!!!!! Hahahaha!!!

Älsklingen kom sedan hem från sitt jobb och han gjorde sin goda fiskgratäng!! *mumma*

Han åkte sedan iväg för att spela innebandy, vilket han gör varje måndag =)
Lotta kom sedan för att dricka upp mitt kaffe =P
tog båda ungarna i en varsin vagn och gick sedan ut och gick i 1,5tim!!!
Var hemma vid 20.30 tiden...la Bella och sedan Isac....efter allt krångel me honom  =)

Och med detta vill jag säga......FYFAN VAD JAG ÄR HURTIG!!!!! Hahaha!!

Kramz på er alla där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0