Lördag!

Ja, idag händer det inte så mycket.
Sov till 11.30, sen gjorde jag mig iordning för att åka till Mia och lämna lite mer kläder till min dotter =)
Den lilla tösen ville vara kvar hos faster och forbror enda tills på måndag!   *saknar!!*
Det är konstigt det där, när man har barnen hemma, då vill man vara barnledig....
men när dom är borta, då vill man ha dom hemma! 
Saknar min tös nu!!   =(
Blir så tyst här hemma.
Jaja, det går fort!  =)

Efter att jag lämna kläder till tösa så åkte jag till valbo, skulle köpa ett linne som jag hade sett på nätet, men det vart tyvärr en fruktansvärd besvikelse!
Linnet var inte alls som jag hade tänkt mig!! *buhu*
Hitta en jacka istället!
150 pixlar! Värsta kapet!!! =)

Ikväll blir det mys med min karl, få se vad det blir för film!
Skriver mer imån!
All my love to ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0