Tattoo på ingång!

Nu blir det tatuering, jag ska ju ha en längst hela sidan av magen
(som denna, fast en annan tatuering)

men det kommer att dröja inna jag kan göra den, så det blev
en annan så länge...det får bli en enkel...så det blev den här...

fyfan! kan redan känna smärtan! hihi!!
Är ju så jäkla nålrädd...men kan jag göra hål i naveln och läppen OCH föda 2 barn, då klarar jag nog av lite smärta för nån timme!!  =)

Nej nu ska jag faktiskt gå och sova, så jag får nån sömn inatt huvetaget!
All my love to you all!!


Kommentarer
Postat av: emma

det gör faktiskt inte ont, det är bara obehagligt!

2009-04-23 @ 21:25:55
Postat av: Faster

Det gör vist ont och det ska göra det å det är bara att tänka att smärtan är min vän =)

2009-04-23 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0