Trökigt värre!!

Guuu vilken trökig blogg jag har!
Ska be min bror om hjälp me stylen på den tror jag! =)
Jag vill jätte gärna lära mig, men hur i hela friden ska jag ha tid till att läsa igenom allt!? =P
jaja, det kommer!
Tänkte jag skulle prova på photo shop också, men det får bli en senare fråga!

Jaha, idag har jag absolut inte gjort nånting!
Både jag och Isac är förkylda.
Nu får sommaren komma så man får bli frisk tycker jag!
Sitter här och kliar mig i ögat, snacka om ögoninflammationAB!!!   =(
ORKA!!!!!

Imån kommer Anna & Swedh hit me sin lilla dotter!
Ska bli jätte roligt!
Ska va barnvakt i ca 2 tim bara...
Ska sedan vidare me min dotter till dagis vid 11.00 och sen till Sofie för att hämta upp henne..
Ska jobba i Mia & Nennes kiosk imån, ska bli riktigt roligt faktiskt! =)=)
Har även Isac med mig, stackars Lotta som skulle va barnvakt har åter igen fått öroninflammation =(
Stackars min fisan!!
Hon skulle även till fabror docktor imån igen... KRYA PÅ DIG SMULAN!!!

Tyvärr har jag inget roligt att skriva idag, känns inge roligt heller då min blogg är såååå fett trökig!!
Skriver mer snart!!
Love to you all!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0