En lat dag!

Idag har jag tyvärr inte vart lika hurtig!
Har mest lata idag, var så nedrans trött imorse!
Vakna strax före 08.00, då jag även tänkte "fyfan! klockan är ju igentligen bara 07.00!!"  =P (efter omställning av tiden )...ivafall, vakna då av 2 röster uti vardagsrummet.
Fundera på vilken den andra rösten va...hahaha!!
Kika ut genom sovrumsdörren...och där sitter Bella & cicilia (grannens flicka) och fikar O´boy!! hahaha!!
Kunde ju inte bli arg...dom satt där och såg så nöjda och kladdiga ut!! hihi!!
Vid 11.00 gick jag och la mig igen, vakna 12.30.

Plocka av lite här hemma och bara lata fram till ca: 16.30...sedan kom min karl hem! =)=)
Åt sedan mat och sen jäklar blev jag hurtig!!

Åkte till Lotta, tog en kopp kaffe för att sen ta hundarna ut på en långpromenad runt sätra! (7Km)
Det är ju sååå otroligt skönt att få komma ut!
När man är hemma med 2 barn hela dagarna så vill man gärna komma ut på annat, ovs om det bara är en promenad!
Man får en helt ny kraft & ork till allt!

Prata me Sanna på msn precis...min älskade lilla snuffan kanske kommer imån! =)
Hoppas min pulla Lotta också är sugen på att komma då! =)

Ska även ut på en lååång promenad imån på förmiddan, det blir...Jag, Lotta, Magnus, 2 hundar och 3 barn! =)
Är så jäkla härligt!
Men först blir det till att pimpla en massa kaffe innan! hihi!!

Jaha! Då kan man börja inreda i vardagsrummet nu då.
Ska köpa 3 tavlor från Ikea som jag ska ha ovanför soffan, vad tycker ni?

tänkte att dom kanske kunde tillföra lite färg =)
Ska även köpa vita gardiner, men vet inte än om vi ska ha vita hissgardiner istället för panel längder...köpa större krukor och höga blommor...blommor lär jag ju köpa ivafall!! 
Har vart tomt sååå länge i vardagsrummet nu...även i  fönstren!
Är ju inge roligt att köpa nytt när man inte vet vilken färg man ska köpa till! =)
Har hittat en väldigt enkel och halv ful (vilket jag gillar) ljuskrona, tänkte om jag skulle ha den i vardagsrummet över bordet!

Vill även ut till Oves för att kolla om dom har fått in nå fina ljuslyktor...STORA ska det vara!
Karln min skulle väl bli tokig om jag kom hem med en ny!
Har ju en massa ljuslyktor, men nu är det ju så att jag bara ÄLSKAR ljuslyktor!
Stora och vita ska dom vara!!
Är så mysigt att tända ljus över hela nedervåningen på kvällen när barnen sover.  *myser*


Ser inte mycket ut till världen, men jag tror att den skulle göra sitt när den sitter uppe ivafall! =)

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan och vänta på att karln kommer hem ifrån träningen!
All my love to you!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0