Änligen! =)

Den nya soffan anläder om ca: 3veckor!!  =)
Me sooooo happy!!
Vet en till som är happy, nämligen min lilla lotta potta!!
Hon får också en ny soffa! hehe!!
Äntligen får jag inreda vardagsrummet...kommer att bli såååå fiiiint!!
Har redan bilden i huvet!
Lotta skulle komma och gosa ner sig i den med mig när den anlänt!  =)
Nu är det bara öppna spisen som fattas i vardagsrummet, tur att man har en pappa!! hehe!!
Här är en bild på soffan, men den är mörkare och mer åt svart i verkligheten!  *mumma*


Förövrigt så har veckan bara sprungit iväg!
Har nästan hållt mitt löfte om att inte äta pasta osv....åt LITE pasta till carbonaran, men annars så har jag skött mig utmärkt...ätit sallad till t.ex korven! (Blir asmätt ivafall)
Har vart ute och gått varje dag, har redan märkt av det i midjan!   =)
Ska bli så kul att se hur man ser ut om 1månad!!!   
Jag hoppas på det bästa!
Som sagt, kommer verkligen inte att sätta min fot på ett gym!
Kan gott göra mina situp´s här hemma!  =)
Billigt å bra! haha!!
Ja, nu är det bestämmt!....den 28/3 blir det fetaste maskerad festen här i lokalen!
Mat, dryck och en massa roliga lekar kommer det att bli!!
Själv ska jag klä ut mig till en brud från 30-40 talet   *grrrrr*
eller ska man sätta på sig detta istället?  =)

hahaha!!!
jaja, märks!
Nej nu ska jag sussa!
soooo....
sweet dreams everybody!!

Kommentarer
Postat av: Linda N

En sån har morsan köpt nyss!! Soffan alltså, inte djävulsdräkten =D

2009-03-02 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0