Äntligen!

Nu börjar äntligen lillkorven (Isac)  =)  att bli lite mer intresserad av att sitta och grejja! =)
Har försökt ett tag nu med att lära honom, men inget intresse från hans sida alls har det vart!
Lotta och Sofie var förbi på en kopp kaffe tidigare idag, vi prata då loite om Isac som inte satt ännu trotts att han 6 månader är....dom åkte sedan för att hämta barnen sina från dagis osv...
Isac vakna efter sin tupplur och han fick mat...
efter maten prova jag att sätta honom, tro det eller ej...men min lilla korven satt i ca:5min!!!!! (stolt mamma)
Stolt som man va ringde man ju direkt till pappsen och Lotta (Sofie behaga ju inte att svara den hemlige fan!! haha!!)
Snacka om att Isac har grundlurat mig totalt!
Snacka om att bara ha vart bekväm, bara softa sig fram! haha!!
Lär ju sätta in ett kort också!
Ett på Isac och ett på båda, där man ser stolta syrran också!!  =)




Peace out!!   =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0