Fan! Fan! Fan!!

Jaha! Kan ju ta tillbaks det där med att vi är glada och hurtiga allihop!... Isac är sjuk igen! Kan bli tokig på det här!!! =( Han får ju aldrig va frisk, min lilla korven!!
Kräktes som en gris på kvällen!
Hoppas han inte har åkt på magsjuka igen, märks imån när han vaknat.

Idag var vi ivafall och kolla på soffan, hitta ju en ännu snyggare!!!
Blev helt såld på den juh!
Jag hoppas verkligen att karln min känner lika!  =)
Kommer att bli lite snävt inne i vardagsrummet, men jag tror att det kommer att bli riktigt mysigt faktiskt med den soffan! *Håller tummarna*   =)
Skulle ta 4-5 veckor innan den kom...

Imån kommer min lilla Lotta hem ifrån Grötlandet!! Hahaha!!!
Ska fan åka dit och snika kaffe då!  =)

Nej nu ska jag sova!
Ögonlocken hänger på mig...
Nattinatt på er alla nattdårar!  =)
Love!!

Kommentarer
Postat av: Smultron Bitchen

Åh, jag kommer och knölar ner mig i din jätte soffa sen! Käka godis mumma! Jag kikar förbi sen på foffe bara jag städat klart här! Pöss Pöss

2009-02-18 @ 09:25:44
URL: http://froggylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0