Den efterlängtade kvällen...

Fuck vad jäkla kul jag hade igår på den efterlängtade festen!!  =)
Vart ganska sent hem till Sandra (hon som hade festen)
Tiden går fort då man har roligt!!
Var på festen i ca: 3tim, sen vart det krogen...
Så häftigt....vi åkte i en busstaxi....och i taxin fanns det discoljus och kareoke...så det blev disko och sjunga i taxin!! hahaha!!!

Skulle ju sjunga med singstar hemma hos Sandra...men med min otur så råka jag lägga ur adapten till singstar hemma hos min Lotta!!....så kvällen fick passera utan singstar och min ljuva röst!! hehe!!...dansa som tokar istället!

Här kommer det lite bildbevis!!
Tack alla brudar för en fantastiskt rolig kväll!!!



Bitcharna is here!!  =)






Mina små pussungar!!! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan va kul vi hade =D Å fy fan va snygga vi va Mohaha! Love ya bitch!

2009-02-02 @ 15:28:25
URL: http://sofieisaksson.webblogg.se/
Postat av: bondmoran :)

Kul kul hade vi åååå gud vilka pumor :) fy fan vad vi är snygg hihi

2009-02-03 @ 09:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0