Helg....

Ja, helgen går ju så fort!
Igår (fredag) var det inte mycket som hände.
Var ut till Mia i valbokiosken och hämta Bella som hade sovit hos henne....fick hennes dotter med mig hem också! =)
Bara roligt!
Hämta guran hemma hos Angelica också, ska spöa skiten ur honom! hahah!!! ; )

Idag lördag har jag Elin, Ammelie och mina egna två barn hemma själv....Tommy hjälper syster min att flytta!  =)
Blir väll mat tills han kommer hem..lätt, pizza eller nå tror jag!! hehe!!....sallad för mig! *mumma*
Lite trökigt utan dressing, men det går det också!
Till kvällen blir det nog nån folkbira och spela kort och gura!!  (Wii)

Hmm...ska ta mig en promenad senare...var  ju inte ut och gick i torsdags...blåste och snöa ju så mycket, vill gärna skona mina öron som sagt var!....är ju inte riktigt bra än efter öroninflammationen!  =(

Jaja, fick ni en intressepil i öga allihop? hehhe!!
Nej nu ska jag vara social med snorungarna här!!!  =)
Love to you all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0