Hurtibullar AB!!

Haha!! Var ut och gick igår kväll med Sofie...tog lite längre tid än vad vi trodde att det skulle göra...  =)
Brukar ta en sväng runt Sätra, hela duktiga 7km!!   =D
Efter att vi kommit halva vägen å lite till kanske stanna vi till hos (jaja, vet att man inte ska röka)...men vi stanna ivafall till hos Tiina och tog oss en cigg.
Påvägen därifrån då vi skulle fortsätta på vår restrerande strecka titta vi på klockan...haha!...snacka om att man måste ha sätt ut som 2 hurtiga idioter som va ut och gick klockan: 23.30 på kvällen!! Hahaha!!
Jaja, vad gör man inte för att se ut som en modell!? Mohaha!!!   ;D

Idag var det dagis för Bella.
Tiina och Sofie kom hit efter ett besök på AF...drack sig lite kaffe och snacka gojja som vanligt...klockan började att gå mot 14.00 så det var dags för mig och Sofie att hämta upp barnen från dagis...när vi kom hem igen till mig så vart huset fullt! hehe!!
Var så skönt med liv och stök!
Dagarna går så fort och det gör mig inget att det blir livat osv...är såååå skönt att ha huset fullt ibland!!  =)
Det vart Tiina, hennes yngsta gofis Milan, Sofie, hennes 2 gohjärtan Ottan & Milton, sedan var det jag, mina ögonstenar Bella & Isac....sen var ju snuppan Ammelie (syrrans ögonsten) också här...åh det va så kul!!  =)
Hela lgh/huset fylls av liv!!
Me lovit!!

Skulle ha vart ut och gått i morse också, men det var liksom -12 grader ute, skulle ha vart lite dumt att dra me  Isac ut i det när han är snorig och hostig...jag vågar inte chansa efter dessa veckors sjukdommar ivafall, är less på d nu!!  =(
Men imån blir det en prommenad ivafall igen, skulle helst gå både morgon och kväll, få se vad bitchen Sofie säger!! hihi!!    =)
Ska dit direkt efter att jag har lämnat min lilla fisan Bella på dagis, dricka ännu mera kaffe och snacka käken ur led!! 

Jaja...sätter in 2 foton på mina 2 underbara ögonstenar!!   =)
Love ya all!
peace out!!  

Mina underbara!!
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0