Lyckliga jag! =)

Fett lycklig är jag!
Jag är såååååå kär och galen! =)
Känner mig nyförälskad och pirret finns i min mage.
Tänk vad ett samtal kan göra mycket!
ÄLSKAR DIG MIN PRINS!!   =)

Håller på att göra om här hemma lite...börja med sängen.
Ska göra en huvudgavel i tyg...fett snyggt kommer det att bli!!
Sen ska jag och min älskling åka och kolla på en ny soffa antagligen på söndag...byebye old soffa!!!!
Salong alla kuddar som bara sjunker ihop när man sitter i den och som man blir GALEN på!!   =)

Om ett tag lär vi även börja med övervåningen, där det ska läggas golv, tapetseras och göras iordning i Isacs rum...skulle så gärna vilja överaska min karl med att det va färdigt så att han slapp tänka på det....*tänk, tänk*   =P

Sen har vi även toaletterna kvar...men det får bli när det blir...   =)

Nu är äntligen helgen här...längtar efter att få min ensama kväll med min karl på lördag!
Har inte umgåtts själva på 6månader!! Alldeles förlång tid!!
Tycker det är så viktigt när man har barn, så att man inte kommer ifrån varandra....utan bara få drunkna i varann och bara va ego för en stund!
Tänkte vi skulle gå och spela biljard, ska bli super roligt!!
Saknar dig älskling!!!

Var ute och gick idag.
Var jag, Sofie & Lotta....sen hade vi ju med oss Nemo & Indra också! =) (hundar)   hehe!!
Är sååå himmla skönt att få komma ut...

Blev kort idag, men skriver lite mer nästa gång!!

Love, peace and fucking understanding!!    Peace out!!!     =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0