Min lilla stackare!



Nu har det vart sjukdomar så det räcker tycker jag!
Först åkte vi hela familjen på nån konstig 2 dagars bacill....och nu har Isac fått magsjuka på det också! =(
Min lilla stackare!!
Tur att dotter min inte har fått det! *peppar, peppar*
Har inte fått vart pigga och krya på länge nu...mina stackars småttingar!   =(

Har precis kollat på filmen "Changelin"  fyfan vad bra den va!!
Den rekommenderar jag starkt!

Karln min har somnat på soffan här brevid  =)  Slut efter jobb och hem! Hehehe!!

Imån blir det nog till att kolla soffa, skulle ju ha vart barnlediga imån (lördag) men svärmor som skulle ha barnen hade åkt på magsjuka hon också!
menmen...inte mycket att göra, får göra det bästa utav det...så då åker vi iväg och glottar på lite soffor!! *jippie*
Me happy!!

Just ja!!
Är så stolt över min karl...han har nämligen slutat röka!!
Good work man!
Har gått 1 månad, och jag tror faktiskt helt ärligt att han kommer att klara det galant!
Love you baby!!

Jaha, det va de d!
Ska väll gå och sussa nu...glotta lite på burken först så att ögonen trillar ur skallen på mig, eller tills jag hör sängen ropa på mig! hehe!!

Ha d gött people!!
Peace out!! 
*tjing* *poff* *gone* *marlene has left the house*   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0