Tuttar för hela jäkla slanten!! =)

Ok, nya tuttar står det på listan här näst!!
Om ca 1år, då jäklar är det dags att operera in ett par silikon!!  *loveit!*
Karln min säger inte så mycket, han tror nog inte att jag riktigt menar det...men det gör jag!!  =)
Är less på att behöva känna mig missnöjd med tittsen!! hihi!!
Ska börja kolla över saker & ting, ringa och kolla med lån osv...40.000:- kostar det sig!  =(
Men det kommer nog att vara värt varenda krona!!
Sen lär jag ju prata med karl på allvar också naturligtvis....lär väl börja jobba helt och hållet först så att jag vet vad jag kommer att få ut nu när jobbet startar igen!  =)
Men som sagt var....1år dit minst!
Även om jag skulle få göra det imån så skulle jag vilja vänta, förlöste ju för sjutton för 6månader sedan, kroppen kommer nog att förändras mer....hinna träna mer.....  =)
Jaja....nya tuttar ska det bli ivafall!
All my love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0