D va de deh!


Nu har julen passerat och alla är glad och nöjda! :)
Bella och Isac fick hur mycket som helst!
Var hos Tommys far på julmorgonen & hos äldsta syrran på eftermiddan.
Var riktigt mysigt.
Här kommer lite kort...


Jaha, det va de nyåret d!! :)
Lilla Isac fick vara hos tant Lotta och fira nyåret, medans jag , Tommy & Bella åkte till Bondläpparna och fira! :)
Man lär juh passa på nu när Isac inte förstår något...hehe!!
Men nästa år får han vara med.
Blev lite rajraj hemma hos Mia & Peter.
Var jäkligt trevligt & roligt faktiskt.
Tänkte jag skulle dra med brudarna hem till Mia & Peter nu nån helg och våldgästa!
Dricka sig lite och sjunga som vanligt! hihi!! men roligt är det! :)
Här kommer lite bilder från nyår!!

Kommentarer
Postat av: Bitch

era bitchar! jag vill åxå vara med, fan va ni ser ut att ha kul! N'sta gång SKA jag vara med så det så!

Puss i ljumsken// Din Bitch

2009-01-06 @ 10:55:58
URL: http://froggylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0