En vanlig dag...

Ja, en helt vanlig dag!
Höjdpunkten är ju när karln kommer hem.
Två små förkylda barn och en halv trött mamma är vad vardagen består utav!
Bara lääääääängtar till jag får börja jobba igen.
Jag längtar verkligen inte till Subway, men saknar d vänner jag hade där och pausen man får från vardagen...
Hade så mycket energi kvar efter att jag kom hem ifrån jobbet förut, nu går man ju nästan bara hemma och blir bara fetare och latare!
Jaja, en förändring på det lär ju ske inom en snar framtid!

Sitter annars och längtar som bara den till den 31:a
Ska på tjejfest, bestående av mammor!  *tjohooooo*
Blöj och barnsnack....nääää da, de värsta festargrisarna är ju just mammor!
Man blir allt FÖRUTOM en mamma!
Hör man nån nämna "blöja" då åker man ut!! haha!!

Imån ska jag på barnkalas.
Catrins lilla Charlie blir stora killen...hela 1 år!!
Går juh sååå fort med dom små liven  :)
Man märker även hur gammal man själv blir! :P *uffa*
Jaja...

Lillebror har även nu blivit storebror....han har fyllt 20år!
Fyfan vad snabbt det går...
är ju inte klokt vad gammal jag är!! hahah!!
Fast min karl är ju äldre än mig, så där har man sin förtröstnad i det! *mohahaha*

Sitter och funderar på hur jag ska göra med övervåningen...
Har ju den kvar + toaletten att renovera!
Lär hända något snart, Isac ska ju börja sova i ett eget rum.
Stor killen!
Jaja, nej nu ska jag gå och göra.......
ABSOLUT INGENTING!!
Ha det gött allihopa!!
All my love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0