3,5 km...

Blev en promenad i regnet idag!
Skönt som satan var det!  =)=)

Vart inte hela 7km idag, blev 3,5km!
Tänkte jag skulle ta varannan.... ena 7km & andra 3,5km!
Jag lever verkligen för dessa promenader! hehe

Prata med Annika idag (från jobbet)
Den 1/9 börjar jag att jobba helt!  *jippie*
Ska bli sååå otroligt skönt att få komma tillbaks till jjobbet igen,
kanske inte det roligaste jobbet, men älskar "the bitches" ivafall!!    <3
Blir ev. en personalfest snart! *hoppas!*
Skulle va roligt att få träffa alla utanför jobbet...har ju börjat många nya nu sen jag gick hem! =P
Fyfan, har gått hemma i 1,5 år!!
Är sååå trött på det!  

Ungarna börjar dagis nu den 10/8.
Ska skola in Isac då också.
Fattar inte att Isac redan är 1år!!!!
Det går såååå fort.

Blir lite kalas för både Bella & Isac den 2/8...
Då det bara är 3 dagars mellanrum på dem!   =)=)

Nej nu ska jag sova!
Höres imån!!
Pöss på rumpen!!
All my love to you!!   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0