Bort med livbojen!

Japp, nu har det börjat!
Har börjat med GI- metoden!
Jag kallar den:
"Bort med livbojen metoden" haha!!
Känner mig redan fräschare i kroppen, börjar att bli piggare!  =)
Sååå skönt!
Kommer ihåg från när jag gjorde den sist, vart sååå trött första dagarna, men nu börjar det att vända.
Väntar bara på att det ska gå 2 veckor nu, så att sockret lämnar kroppen! =)

Var ut och gick över 7km igår!
Jag och min MP3!! hehe
Var så himmla skönt!
Varva med vanlig gångtakt med power walk.
Känner verkligen att det kommer att gå bra denna gång!
Har på bara nån dag nu minskat 1 cm runt magen...och det är nog enbart för att jag har slutat med kolhydraterna!  =)

Idag blir det också till att gå ut och gå, ja, jag å min MP3!! haha!!
Min bästa ut&gå polare!  =)

Sanna var hit på kaffe idag *trevligt*
Hade sååå mycket att prata om!  =)=)
Hon ska komma hit imån också, dricka lite kaffe först, för att sen åka till valbo! =)
Måste ju in på Gina och kolla REAN!!  hehe...

Ska sen hem efter det för att invänta mamma, hon ska ha barnen medans jag åker och klipper mig.
Vet inte hur jag ska göra, funderar på att klippa en snelugg!
Vette fan om jag skulle passa i det, men håret växer ju ut igen!

Nu ska jag slänga i en tvätt, för att sen göra min smoothi!!  *mumma*
Skriver mer ikväll!

All my love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0