Feber...

Ja, dagen har gått fort (som vanligt)
Har vart till affärn & apoteket,
då Isac har fått feber! *suck*
Vart inte mycket utgång idag heller då!
Hade ju gärna åkt till boulongern idag med barnen,
allt för att slippa vara hemma!

Tänkte sätta in lite kort ifrån Isacs rum (så som det ser ut nu)
Sätter in efterbilder sen också!  =)



Vackert va! hihi!!
Kommer att bli super fiiint tror jag!   =)
Duschen ska naturligtvis inte stå där inne,
den står där iväntan på att det ska bli klart i badrummet! haha!!

Ja, idag blev det nyttiga nudlar och Loka till lunch!  hehe



Dotter min va det som bestämmde, då hon inte ville ha lunchlådan som redan fanns!
Inget man dör av ivafall.

Ska iväg strax för att fixa till min blogg.
Som ni ser så är den ganska B.ig!!!
Ska träffa bror min som ska hjälpa mig!
Då han har flyttat ihop med tjejen sin nyligen så har han vissa saker kvar hos mor & far,
så det blir dit ut vi ska!

Nej nu ska jag göra lite mat!
Få se hur mycket vi hinner med bloggen idag,
kommer nog att ta sin tid!   =)
All my love to you all!!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0