Fulla muggar!!

Fybubblan vad varmt det har varit!
Sååå jäkla underbart!
Helt sjukt, hur bra man mår när solen lyser!!

Jag har tyvärr inte orkat blogga under värmen...har vart så jäkla slut på kvällen!
Sitter här och är trött som satan just nu också, så det blev inte så mycket bloggande nu heller.

Var ju och jobbade i Ockelbo förra helgen!
Var roligt som fan!
Jobba som en jubel idiot.
Det var verkligen jobbigt men så otroligt roligt!
Skulle inte tveka att göra om det igen!
Man träffa så snälla och helt underbara människor därborta, blev som en liten familj! =)   <3

Ihelgen har det verkligen vart fullt upp.
I fredags var hela failjen ute i valbo, var sedan ut med min lilla Lotta!  LOVE YOU!!
På lördagen var det inte en lugn stund...
Mia & Peter var hit och hämtade barnen.
Jag och sambon gjorde oss i ordning för kvällen.
Först var det ut till systeryster på fest, då hon fyllde 35 år!
Sen var det vidare till Jocke & Marie som hade inflyttningsfest.
Skjusade dit Tommy först för att själv åka och hålla mitt första Lustparty!
Gick ganska bra på lustpartyt, sålde för 2065:-  =)=)
Efter det så var det hem för att lämna bilen, Adde hämta mig och sedan var det ut till Jocke & Marie igen!
Var väl där till ca 01-02.00 tiden, hade jätte trevligt!!   <3

Idag har vi bara tagit det lugnt!
Sov enda till 14.30!! Haha!!
Är man slut så är man!
Mia & Peter kom vid 16.00 tiden för att lämna barnen, blev kvar på lite grillat och fika!!
 Till kvällen blev det sedan 2 filmer på raken och nu ska jag sova!! hehe!!

Sleep tight and sweet dreams!!
All my love to you all!!   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0