Inte ett dugg!

Idag har jag inte gjort ett jota!
Vakna vid 13.00 tiden (då min sambo låter mig sova)   =)
Har vart fett lat idag, bara legat på soffan typ.
Har gjort en vettig sak ivafall,
jag har nämligen pluggat på om alla sex grejer! =)=)
Nu jäklar är man värsta sexvetan!! haha!!

Är ju så jäkla roligt att hålla på med, speciellt då man får se & höra allt fniss på lustpartyna!
Ihelgen på lördag ska jag också hålla i ett lustparty! 
Ska bli jätte roligt!
Skulle ha ett på Fredag också, men jag vet inte riktigt om det bli av, väntar på svar ännu...

Sitter just nu och kollar på Michael Jacksons konsert på 4:an, en gammal såklart!
Han var ju sååå jäkla duktig!
Kan inte fatta att han är borta!
Helt jäkla sjukt!!
Tyckte det va så jäkla skamligt, att dom misstänkte att hans va död va fejkad!!  *Idioter*
R.I.P M.J!!!   <3

I veckan blir det till att åka till Furuviksparken med barnen!
Tänkte vi skulle lämna Isac hemma då han endå inte förstår något!
Tänkte vi skulle ta med Bella & hennes kusin istället, ge all uppmärksamhet till dom istället!  =)
Ska bli så mysigt!
Väntar nu bara på att det ivafall ska bli uppehåll! *suck*
Vägrar ju att gå där när det regnar.

Nej nu ska jag gå och sova...men glöm nu fan inte att beställa lite sexgrejer era snuskhummrar!!  ;)
Bara att maila mig om det är något ni undrar över, eller om ni vill ha ett party hemma!!
Mail:
[email protected]
Eller så klickar ni in på denna länk så hittar ni mig där!!
Sexleksaker från Lustjakt.se

All my love to you all!!   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0