Lite nytta...

Ja, idag var det jag som gick upp med Isac (2:a gången på 3 veckor! haha!!)
Fett jobbigt alltså! ;)
Idag har vi gjort lite nytta ivafall!
Tömde ur skrubben under trappen och tömde Isacs rum (som ska bli)
Var ju inte lite skit man hade hunnit samla på sig under det år vi har bott här! haha!!
Ska som jag sagt tidigare börja med att tapetsera Isacs rum, han blir ju 1år nu den sista...så vi tänkte att vi skulle hinna ha det klart tills dess! =)
Ska iväg sen och köpa mammut möbler!
Kommer bli sååå fiiint så!
Blev lite mys med Bella idag.
Gjorde tacos och kollade på filmen "disco maskarna"
Haha, den va faktiskt rolig! =)
Bella tyckte den va jätte rolig!
Hon blev så glad när hon fick sin egna lilla bricka med fyllningsgrejer!


Imån kommer brudarna över!
Ska hålla ett lustparty!
Ska bli jätte skoj.
Dom kommer vid 19.30 tiden, sen blir det snoppar för hela slanten och dricka naturligtvis!
Blir bara häär hemma tror jag!
Har ingen lust att gå ut.
Man har kommit till de stadie att man hellre har en hel kväll/natt hemma med fest & vänner, än att gå ut på krogen och tappa bort allihopa!  *boring*
Naturligtvis så är det ju jätte kul att gå ut och dansa, men jag är hellre hemma och njuter av sällskapet.  =)

Nej nu ska jag lägga ut lite kort på facebook, sen är det sängen som ropar!
Undrar om min karl saknar mig där! hihi!!  ;)

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0