Lustparty!

Ja, nu har jag haft mitt 2:a lustparty!
Va ju hur jäkla roligt som helst!
Brudarna va fett kåta! hihi!!  
Har nu 2 st lustpartyn till att se fram emot!  *jippie*
Här är några bilder...




Stört sköna brudar!!   =)

Tänkte jag skulle börja på min underblogg snart,
den som enbart ska handla om lustjakt, sex, problem osv...
Tänkte jag skulle göra klart allt innan jag lägger ut min blogg på bubbleroom!
Måste ju fixa denna blogg också!

Ska ringa bror så att han kan hjälpa mig!

Hade ivafall askul i lördags!
Alla va jätte trevliga & lika flamsig som en annan!
Finns inge värre än när människor enbart är allvarliga & stela! *ryser*
Man bara måste ha sitt barnasinne kvar tycker jag, bevisar även för mig att man är säker på sig själv!
Vi drog igång me snopparna runt 21.00 tiden, sen blev det beställningar, sen PARTY!!

Blev en hel del tequila och singstar! haha
Sista människan drog hem vid 03-03.30 tiden!
Svårt att gissa vilka fan det va som gned sig kvar sååå länge! hahahaha!!
Dom skyldiga va Mia & Sofie!! Hahaha!!!
Just love them!!
My girls!!
Sakna dock en på fetsen, Lotta!!   =(
Men det kommer fler ggr.

Idag har jag inte gjort mycket, vart hemma och städat.
Tommy gick tillbaks till jobbet idag efter 3 veckors semester!  *booooring*
Hade mer än gärna haft honom hemma längre! =)
Love my man!!    <3

Imån ska jag åka iväg till boulongen med mina kära barn,
få se om det finns nån själ som vill haka på?!
Allt för att slippa va hemma ivafall!

Nej nu ska jag lägga min dotter!
Sonen min somna redan vid 18.30!  *lyckos*
Men jag skriver mer sen!
All my love to you all!!     <3

P.s Glöm ej att beställa från lustjakt!! Har hört att egget ska va en jäkla bra klitoris retare!!! D.s      =)

(klicka på bilden)
Sexleksaker från Lustjakt.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad fan subban. Saknade du inte mig i lördags?

:-( :-(



Love you!

2009-07-13 @ 20:39:55
Postat av: Sanna

Men vad fan subban. Saknade du inte mig i lördags?

:-( :-(



Love you!

2009-07-13 @ 20:40:29
Postat av: Anonym

Ha en fin dag!

2009-07-13 @ 21:02:39
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: David

härliga bilder=)

2009-07-13 @ 21:42:28
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/
Postat av: Emma

Klickade på din läng och köpte mig en ny liten sängkamrat idag! :D

2009-07-14 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0